Marilyn Monroe feltámadt digitálisan: vadonatúj címlapokon a legenda
Hiába telt el 60 év a halála óta, Marilyn Monroe ma is éppen olyan inspiráló ikon, mint életében volt. A tragikus sorsú színésznőről a digitális technika segítségével készültek új fotók.
Ezeket láttad már?
Hogy Marilyn Monroe kultusza élő és eleven, arra most a CR Fashion Book China legújabb kiadása a bizonyíték. Az egykori Vogue főszerkesztő magazinja nem kevesebb, mint nyolc új címlapfotót készített az ikonnal. "Minden szerkesztő és stylist arról álmodozik, hogy a legnagyobbakkal dolgozhasson, de egyikük sem hasonlítható Marilynhez. Az ő alakja kiállta az idők próbáját, elég ha csak megnézed az elmúlt hetek híreit. A divat, a művészet és a mozi világát inspirálja a mai napig" - nyilatkozta Carine Roitfeld.
Tény, hogy a Netflix a Marilyn Monroe-filmjének nagy visszhangja van, bár még mindig csak várjuk, és persze ott volt Kim Kardashian Met-gálás belépője, ami nagy hullámokat is vetett. Innen nézve nem is meglepő, hogy a digitális technika segítségével készített új képeket a divatmagazin a néhai sztárról.
Carine Roitfeld csapata a CGI képekre specializálódott Web3 startuppal és a Monroe hagyaték nagy részét kezelő céggel összefogva hozta létre a nyolc címlapot, amelyen az ikon olyan márkák friss darabjait viseli, mint a Thom Browne, a Balenciaga, a Miu Miu, a Fendi, David Koma vagy a Balmain. Ha már digitális címlap készült, két csupán digitálisan létező divatmárka az Auroboros és a Tribute Brand is "adott" egy-egy darabot a csillag új fotóihoz.
Természetesen, hogy teljes digitális őrület legyen a dolog, a fizikális magazin mellett NFT-ként meg lehet majd vásárolni az új digitális fotókat is Marilyn Monroe-ról.