Forgács Mariann

Forgács Mariann

Közösségi média szakértő

Kiemelt terület: közösségi média

Cégtársammal közösen még 2010-ben hoztuk létre a Be Social Kft.-t, az ország egyik első közösségi média fókuszú digitális ügynökségét, aminek azóta is a társügyvezetői posztját töltöm be. Rendszeresen szerepelek szakmai konferenciákon, szaksajtóban, oktatok egyetemeken, gyakran kikérik a véleményem a tömegmédiumokban, szakmai versenyeken vagyok zsűritag és emellett rendszeres tartalomgyártó is.

A Be Social az utóbbi években számos ügyféllel (kis-, közepes és nagyvállalatokkkal egyaránt) dolgozott, ezáltal széles ismereteket szereztünk a felhasználók viselkedéséről a digitális térben. Bár az elmúlt több mint egy évtizedben sorra jelentek meg az új platformok, trendek és megoldások, az ügynökség ebben a folyamatosan változó környezetben is meg tudta őrizni a piacon elfoglalt pozícióját. Mára már nem csak közösségi média tartalmak készítésével és utánkövetésével foglalkozunk, hanem a stratégiai tervezés mellett, a komplex kampányok is megjelentek a portfóliónkban. Így több márkabevezetés, újrapozicionálás is megtalálható a referenciáink között, akárcsak a tv reklámok, óriásplakátok és rendezvények megvalósítása.

Rendszeresen készítünk iparági felméréseket is. A fiatalok közösségi média használatával kapcsolatban 2 évente monitorozzuk a 14-25 év közötti fiatalok digitális szokásait, legutóbb pedig a szeniorok online viselkedését vettük górcső alá. Be Social Akadémia néven 6 éve saját képzési programot is indítottunk tehetséges pályakezdő fiatalok részére. A feladatom az elmúlt években a napi cégvezetési teendők mellett, a Be Social láthatóságának biztosítása és a new business lehetőségek felkutatása. Évek óta előkelő helyen szerepelek a Top 50 digitális szakemberek listáján, emellett többek között a Forbes A legértékesebb magyar influenszerek listájának zsűrijében is helyet kaptam immár 2. éve.

Legfrissebb cikkeim:

Az Instagramon látott, profin szerkesztett életek sokszor köszönőviszonyban sincsenek a valósággal, mégis ide menekülünk G-Életstílus

Az Instagramon látott, profin szerkesztett életek sokszor köszönőviszonyban sincsenek a valósággal, mégis ide menekülünk

Óvodások rohangálnak mobiltelefonnal, pedig a francia szakértők szerint 13 éves kor alatt senkinek nem ajánlott G-Életstílus

Óvodások rohangálnak mobiltelefonnal, pedig a francia szakértők szerint 13 éves kor alatt senkinek nem ajánlott

„Nő vagyok, a konyhában a helyem” - Új mozgalom jelent meg, és nem biztos, hogy ez jó nekünk Életmód

„Nő vagyok, a konyhában a helyem” - Új mozgalom jelent meg, és nem biztos, hogy ez jó nekünk

Tényleg közel állunk hozzá, hogy a mesterséges intelligencia elvegye a véleményvezérek megélhetését? Életmód

Tényleg közel állunk hozzá, hogy a mesterséges intelligencia elvegye a véleményvezérek megélhetését?

„Bárcsak lenne annyi méltóságotok, hogy ne posztoljátok ezeket a videókat” - Megérkeztek a carefluencerek, ők a véleményvezérek új generációja Életmód

„Bárcsak lenne annyi méltóságotok, hogy ne posztoljátok ezeket a videókat” - Megérkeztek a carefluencerek, ők a véleményvezérek új generációja

A magyar fiatalok 36 százaléka online híresség akar lenni, ha felnő, és ez felvet néhány kérdést GLAMOUR Power

A magyar fiatalok 36 százaléka online híresség akar lenni, ha felnő, és ez felvet néhány kérdést