A tanítás egy párbeszéd, interaktív folyamat - beszélgetés Pizarro-Iványi Júlia iskolaigazgatóval
2004-óta a budapesti, tizedik kerületi Wesley János Óvoda, Általános Iskola és Gimnázium igazgatójaként dolgozik, de máig sem felejtette el, mit jelent a katedra túloldalán ülni. Pizarro-Iványi Júliának tanítóként indult pályája, majd a hitoktói diploma megszerzése után a Károli Gáspár Református Egyetemen drámapedagógiát, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen vezetőképzést tanult. Jelenleg a FreeSzfe-n sajátítja el, többek közt a kreatív írás csínját-bínját.
Júlia úgy véli, hogy az állandó tanulás abban is segít, hogy kérdezni tudjon, persze az is motiválja, hogy minden megszerzett tudás alakul, változik. A gyerekek közt is folyamatosan tanul, számára interaktív folyamat, párbeszéd a tanítás. Az iskola, amiben dolgozik eredetileg a MÁV-telepen élő tisztviselők gyerekeinek épült, több mint száz éve, azóta a tanulók összetétele természetesen átalakult, a háború után megépült a Hős utcai negyed is a közelben.