„Mintha kapnál egy pohár hígítatlan szörpöt” – marketing szakembereket kérdeztünk az Emily Párizsban-ról
Nemrég jelent meg a Netflixen az Emily Párizsban című sorozat negyedik évada, és tagadhatatlan, hogy Emily Cooper romantizált életét követni fantasztikus, amennyiben könnyed kikapcsolódásra vágyunk. Az sem meglepő, ha a népszerű sorozat meghozta a kedvünket a marketing fényűző világához. De tényleg ennyire elbűvölő szakmáról van szó, vagy félre lettünk vezetve? Szakértőket kérdeztünk.
Nemcsak a marketing- és reklámszakemberek, valamint a közösségi média menedzserek, de talán mindannyian eljátszottunk a gondolattal az Emily Párizsban epizódjait követve, hogy milyen izgalmas is lenne helyet cserélni Emily Cooperrel. A feltörekvő chicagói lány ragyogó teljesítménnyel és határtalan lelkesedéssel végzi a munkáját, amelynek köszönhetően egyik napról a másikra belecsöppen egy párizsi álomba. De vajon mennyire tükrözi a sorozat az igazságot a szakértők szerint?