Egy csomag csipesz hatszáz forint a sarkon, miért rendeljem meg négyszázért Kínából? Avagy így (nem) jártam a Temuval

2024. június 22.
Íme, így szökkent szárba és ért véget a kapcsolatom a Temuval
Íme, így szökkent szárba és ért véget a kapcsolatom a Temuval
Fotó: Shutterstock

Tavaly ősszel tört be Magyarországra is a legújabb kínai webáruház, a Temu. Nevével az is találkozott, aki nem akart. Mivel a csapból - pontosabban az összes közösségi média platform reklámjaiból - is a webshop folyt, gondoltam, én se maradjak ki a jóból. Íme, így szökkent szárba és ért véget a kapcsolatom a Temuval.

A PDD Holdings által működtetett Temu két éve jelent meg a globális e-kereskedelmi piacon, 2022 szeptemberében hamar az app store-ok élére tört, ezt pedig két, irgalmatlan drágán megvásárolt Super Bowl-hirdetésnek és agresszív reklámkampányának köszönhette. Tavaly ősztől fogva hazánkban is egyre népszerűbb lett, és a GKID adatai szerint az utolsó negyedévben a korábban külföldről is rendelő magyar fogyasztók 29%-a rendelt a webáruháztól.