Lelhetsz csillogásra a fenntartható és tudatos divatban is - Lépj be a Spark Le Monde világába
Ha egy helyről álmodnál, ami magában rejtegeti a divatvilág legínyencebb kincseit, be kell lépned a Spark Le Monde kapuján! Zepko Zsófia egyedülálló ízlésvilágának köszönhetően, nemzetközi színvonalú márkakavalkáddal kecsegtet az immáron két üzlettel büszkélkedő concept store. A több, mint száz nevet felvonultató választék éllovasai kezdetek óta a skandináv dizájnerek.
A rendkívül divat érzékeny családban felnőtt Zsófi már a 2019-es első üzletnyitás előtt évekkel dédelgette a Spark Le Monde körüli álmait és terveit. A közgazdász végzettség sem tudta a divat iránti vonzalmától eltávolítani, és a főiskola utolsó évében már Milánóban dolgozott, mint fashion buyer.
A márkák felfedezése az első pillanattól fogva óriási szenvedéllyel és izgalommal töltötte el, ez az extázis pedig a mai napig egyedülálló vibrálással tölti meg a Spark Le Monde márka kínálatát. A hazatérés után kellő inspirációval felvértezve már tudta, milyen úton kell elindulni egy nemzetközi színvonalú concept store megalapításához.
Skandináv vonal
Az alapkoncepció szerint szerették volna egy exkluzívabb válogatással indítani a Spark Le Monde kínálatát, távol tartva magukat a mainstream márkáktól. Zsófi szívéhez mindig is közel állt a koppenhágai divathét világa, ahová, az első számára ismert skandináv névként az akkor még nem annyira ismert Ganni márka csalogatta. A nagy szerelmet jelentő milánói dizájnermárkákkal még rizikós lett volna indítani, a skandináv márkák iránti rajongása egy elérhető lehetőség is volt.
Az elképesztő minőséggel és tudatossággal rendelkező márkák, amelyek itthon még akkor elég ismeretlennek számítottak, nem csak hogy az újdonság erejét ígérték, de a magas minőséghez képest egy elérhető árkategóriába is tartoztak, mindezekkel együtt tökéletesen kielégítették a Spark Le Monde megálmodott színvonalát.
A koppenhágai divathetekről azóta is évről évre érkeznek az új nevek és márkák, olykor igazán új tervezőkre is lecsap Zsófi, akik többnyire nagyon befutnak igen rövid idő alatt. Ami miatt viszont biztosan alappillére marad az üzletnek a skandináv vonal, az az időtálló dizájn, elképesztően magas minőség, fenntarthatóság, és az átlagosnál egy kicsit mindig izgalmasabb darabok.
Válogatott dizájn
Zsófi szenvedélye és érzékenysége a divat iránt mit sem csökkent az elmúlt években. Napi rutinjának része a trendek figyelése, és a legújabb nevek kutatása is. És hogy milyen márkákra fog esni a választása? Ebben mindig rendkívül határozott döntés születik. Abban, hogy a termékkínálatról milyen képet szeretne látni az üzletben, milyen színeket és fazonokat egy adott szezonban, mindig markáns elképzelései vannak.
A fő koncepció mindig azoktól a dizájnerektől indul, akikbe éppen nagyon szerelmes.
E köré a szenvedély köré épül az egész szelekció. Különleges és egyedi ízlésvilágát egyre bátrabban viszi bele a Spark Le Monde kínálatába, de a tudatos egyensúly az időtálló darabok, és a saját személyiségét tükröző vadabb darabok között mindig fennáll.
Az üzlet kínálatában a kezdetektől fogva helyet kaptak magyar tervezők munkái is, ebben pedig az igazi áttörést az Andrássy úti bolt nyitása hozta, hiszen a fő vízió ott az volt, hogy meg tudják mutatni a külföldieknek a válogatott hazai dizájnerdarabokat is, így szezontól függően folyamatosan helyet kapnak egy-egy szelekcióval egyes magyar tervezők is.
Nincs megállás
A Spark Le Monde minden szezont izgalmas, új nevekkel robbantja. Hogy a skandi divatnak már korántsem csak a minimalista és letisztult dizájn a védjegye, már bizonyította a Ganni, vagy a Baum und Pferdgarten.
Azonban hamarosan újabb méltán híres név kerül a márkaszelekcióba, aki a skandináv divat előretörésének ugyancsak fontos résztvevője: Cecilie Bahnsen, aki mellett pedig még sok-sok izgalmas újdonsággal színesíteni a következő szezont a Spark Le Monde.
Hiszen lelhetsz csillogásra a fenntartható és tudatos divatban is!