Próbababa cukornádból, sörösüvegből polc - Ez a divat már nem olyan, mint amilyennek megismerted!

2024. június 15.
A környezetbarát trendek alkalmazása már alapvető elvárás a divatiparban is, hiszen a fogyasztói igények is ezt támasztják alá
A környezetbarát trendek alkalmazása már alapvető elvárás a divatiparban is, hiszen a fogyasztói igények is ezt támasztják alá
Fotó: GLAMOUR Hungary

Az évek során a fenntarthatóság jelentősége óriási mértékben nőtt, és bár a márkák többsége már beépíti a fenntarthatóságot az üzleti modelljébe, azonban fontos, hogy ez tükröződjön az üzletek belső terében és kirakataiban.

A vásárlók azt szeretnék, hogy a márkák ne csak zöld termékeket kínáljanak, hanem az üzleteket is környezetbarát környezetté alakítsák át, mivel a megváltozott fogyasztói preferenciáknak köszönhetően ők maguk is egyre környezettudatosabbá váltak. A fizikai üzletek a vállalat gerincét alkotják, mivel a kirakatok a márkaidentitás szimbólumai és a márka imázsának további kiterjesztései. Legyen szó új termékről, ünnepi ajánlatról vagy együttműködésről, az üzletek kirakatai népszerű üzenetközvetítési platformok.