Egy újabb inspiráló GLAMOUR Brunch, ahol őszintén beszéltünk a mellrákról!
Szponzorált oldal
Október hónap a mellrákra és annak megelőzésére hívja fel a figyelmet, így a második GLAMOUR Brunch eseményünket ennek a fontos témának szenteltük. Az Anton Bar & Deli-ben vártuk október 17-én az előzetesen regisztrált részvevőket.
Ezeket láttad már?
Öröm volt látni, mennyien érdeklődtetek a téma iránt, és mennyire büszkén viseltétek a rózsaszín szalagot, a mellrák elleni küzdelem szimbólumát. A második GLAMOUR Brunch rendezvényen Nagy Katica színésznő beszélgetett az előadókkal.
Inspiráló pillanatok
„Próbálom a mellráknak azt a részét is megmutatni a saját példámon keresztül, hogy a betegség után is van egy élhető élet, és nem is akármilyen” – mondta Halom Borbála, a Mellrákinfó Egyesület alapítója és elnöke, aki saját történetét megosztva inspirált minden jelenlévőt. Nagy Éva, a Studex Hungary Kft. ügyvezetője is megosztotta saját történetét, elmesélve, hogyan küzdött meg a mellrákkal, és milyen nehézségekkel nézett szembe.
Dr. Újhelyi Mihály Ph.D. FEBS CEBS, plasztikai és helyreállító sebész, onkoplasztikai emlősebész és főorvos az esemény során orvosi szemszögből világította meg a mellrák kihívásait és kezelését. Kiemelte, hogy nemcsak a fizikai gyógyulásra, hanem a betegek lelki megértésére is figyelmet kell fordítani. „Rengeteg pácienst látunk el az osztályunkon, és egy idő után az ember belefeledkezhet abba, hogy nem figyel eléggé a páciens érzéseire. Én mindig nagy hangsúlyt fektetek, hogy ez ne így legyen.”
Fuller Bianka pszichológus a betegség pszichológiai és lelki vonatkozásait járta végig, és mint a többi előadó, ő is hangsúlyozta a rendszeres vizsgálatok fontosságát.
A C&A is a mellrák elleni küzdelem mellett áll
A C&A már az ötödik egymást követő évben folytatja elkötelezett kiállását a mellrákkal kapcsolatos ismeretterjesztés mellett. A C&A kezdeményezései olyan platformot kívánnak biztosítani, amely felerősíti a mellrákkal küzdő vagy a gyógyulófélben lévő nők hangját. Azáltal, hogy megosztják az útjukat a megelőzéstől és a diagnózistól a kezelésen át a gyógyulásig, a C&A célja, hogy másokat is oktasson és inspiráljon.
„A C&A egyik értéke, hogy törődik az emberekkel. Egy másik az összetartozás. Mindkét érték középpontjában az emberek állnak. Egy európai márkaként, ahol a divat mindenki számára elérhető, és ahol a nők a mozgatórugók, szeretnénk felhívni a figyelmet a mellrákra és az önvizsgálat fontosságára. Mivel a mellrák a leggyakoribb rákos megbetegedés világszerte, sokan szembesülünk ezzel a témával. A C&A szeretné felhívni a figyelmet ennek fontosságára és támogatni a nőket a mellrák elleni küzdelemben, hiszen a rendszeres szűrés és a korai felismerés életeket menthet. ” - magyarázta Mihalik Andrea, a C&A márka marketing menedzsere.
Európai divatkereskedőként a C&A termékszinten is támogatja a kampányt, és két modern stílusban újra piacra dobja a masztektómia utáni melltartót, melyek a C&A online shopjában érhetőek el. Ez a kampány tiszteleg a mellrákkal élő, illetve a mellrák után élő nők előtt, ugyanakkor felhívja a figyelmet a rendszeres önvizsgálat fontosságára is, mivel ez a szempont továbbra is kulcsfontosságú a korai felismerés szempontjából.