A mentális egészséged megóvásáért kampányol a Sprandi divatmárka
A divatnak igenis szerepet kell vállalnia a társadalmi feladatokban, miután az egyik legnépszerűbb médiumnak számít a világon. A CCC felismerte ezt, és „Take Care” elnevezésű kampányával segíti vásárlóit. Bizonytalanabb időkben nem csak közösségünkből, de saját magunkból is erőt meríthetünk, sőt, akár másokon is segíthetünk, a megfelelő lelki egyensúly fenntartásával.
Ezeket láttad már?
A CCC saját márkájának, a Sprandinak a kommunikációjában kiemelt hangsúlyt fektet az összetartás és önmagunk fejlesztésének különböző módszereire. „Take Care” elnevezésű kampányuk arra buzdít és ad tippeket, hogyan gondoskodjunk saját magunk és környezetünk mentális egészségéről.
A kampány elsősorban self-care módszerekre utal, amelyek lehetővé teszik, hogy a mindennapi nyüzsgésben egy pillanatnyi nyugalomra leljünk. Ahhoz, hogy másokról gondoskodni tudjunk, magunkról is gondoskodnunk kell. Csak nyugodtan, kitartóan és önmagunkkal megbékélve leszünk képesek segítő kezet nyújtani a körülöttünk élőknek. A harmóniáról, a lelki békéről és az egészségről való gondoskodás soha nem volt még ennyire fontos. Március és április hónapokban ezért a Sprandi és a CCC közösségi média profiljai olyan tippekkel látnak el, amik segítenek abban, hogyan fókuszáljunk belső egyensúlyunkra, illetve miként segíthetünk környezetünknek.
A kezdeményezésben olyan világsztárok is részt vesznek, mint a Stranger Things című sorozatból ismert Finn Wolfhard, a legendás színész Kyle MacLachlan és Amber Valletta, a 90-es évek egyik kiemelkedő szupermodellje, aki ma környezetvédelmi aktivistaként tevékenykedik.
A Sprandi Take Care kollekció már kapható a CCC üzleteiben, a ccc.eu oldalon és a mobil applikációban. Itt keresgélj!