Szigorú szabályokat kell betartani Mary-Kate és Ashley Olsen divatbemutatóin - igen, még a világsztároknak is kötelező

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Mary-Kate és Ashley Olsen még gyerekként robbantak be a köztudatba, azonban már jó pár éve visszavonultak a nyilvános szereplésektől. A filmiparban való tevékenykedésük helyett most divatmárkájuk, a The Row kapja a főszerepet az életükben. Divatbemutatóikon szigorú szabályokkal óvják az esemény meghittségét, ezeket az előírásokat pedig mindenkinek be kell tartania, beleértve a világsztárokat is.

Mary-Kate és Ashley Olsen a filmipartól távol, a divat világában bontakoztatja ki tehetségét
Mary-Kate és Ashley Olsen a filmipartól távol, a divat világában bontakoztatja ki tehetségét
Fotó: Kevin Mazur/MG19/Contributor/Getty Images

Mary-Kate és Ashley Olsen divatmárkája, a The Row nemcsak minőségi darabjaival és exkluzivitásával, hanem rendhagyó szabályaival is kitűnik a divatvilágban. A testvérpár márkájának bemutatói titokzatos légkört árasztanak, mivel az ajtó teljesen bezárul a modern technológia előtt. A divathét alatt megrendezett eseményeiken a ruhák mellett a szigorú szabályok is főszerepet kapnak, melyeket még a legnagyobb sztároknak is be kell tartaniuk. Az Olsen testvérek filozófiája szerint a divatbemutató egy különleges élmény, ami teljes figyelmet érdemel.

Különleges divatélmény

A The Row divatbemutatói nemcsak az eleganciáról és kifinomultságról szólnak, hanem egy olyan exkluzív világról is, amely szinte láthatatlan a nagy nyilvánosság számára. A testvérpár által megálmodott bemutatók a divathetek egyik legjobban várt eseményei, ám azoknak, akik részt vehetnek rajtuk, szigorú szabályokat kell betartania. Az ikerlányok célja, hogy egy különleges, személyes élményt nyújtsanak vendégeiknek, amely a divat legapróbb részleteire irányítja a figyelmet, és kizárja a modern kor zavaró tényezőit.

A 2025-ös tavaszi kollekciójuk párizsi bemutatója sem volt kivétel ez alól, ahol olyan hírességek vettek részt, mint Kendall Jenner és Anna Wintour. Az eseményen mindenki egy egyedülálló miliőben találta magát, amely eltért a szokásos divatbemutatók nyüzsgő, médiafókuszált világától. „A The Row ismét arra kéri a holnapi bemutatón a vendégeket, hogy tartózkodjanak a képek és tartalmak rögzítésétől/megosztásától a közösségi médiában (ami tavaly megőrjítette a nem jelenlévőket, de szerintem nagyon sikkes volt!)” - írta Rachel Tashjian, a Washington Post szerzője.

Közel 20 éve a piacon

A The Row márkát 2006-ban alapították, és azóta az Olsen testvérek stílusikonokká váltak a divatvilágban. A márka filozófiája nemcsak a ruhák minőségében és eleganciájában mutatkozik meg, hanem a bemutatóik atmoszférájában is. Mary-Kate és Ashley Olsen egy olyan világot álmodtak meg, amelyben a divat valódi értékei kerülnek előtérbe, kizárva a közösségi média zaját és a modern technológia állandó jelenlétét.

7+1 tipp, hogy olyan stílusos legyen a ruhatárad, mint az Olsen ikreké

7+1 tipp, hogy olyan stílusos legyen a ruhatárad, mint az Olsen ikreké

A szabályok mindenkire vonatkoznak

Tehát a már fentebb említett egyik legszigorúbb szabály, hogy a vendégek nem használhatják okostelefonjaikat az eseményen. A jelenlévők helyette Midori jegyzetfüzeteket és Blackwing ceruzákat kapnak, hogy a régi módszerrel jegyzetelhessenek a bemutatott ruhákról és benyomásaikról. Ez az apró gesztus is azt jelzi, hogy a divatbemutató valódi élménnyé válik, amely nem a technológia által közvetített, hanem közvetlen, személyes tapasztalatokra épül.

A divatbemutatókon az étkezés is fontos szerepet kap. A The Row mindig gondoskodik arról, hogy a vendégek finom falatokkal és frissítő italokkal töltekezzenek fel a bemutató alatt. A 2023. márciusi bemutatójukon például csokoládét és körtét, valamint vizet, kávét, japán teát és turmixokat kínáltak, Ez a magas minőségű vendéglátás tovább fokozza az esemény színvonalát.

Az exkluzív légkör fenntartása

A márka filozófiája tökéletesen illeszkedik az Olsen ikrek által képviselt "stealth wealth" esztétikához, ahol a kifinomult stílus és az elegancia a kulcs, nem pedig a hivalkodás. A lányok így a ruhatervezés terén, illetve a divatbemutatók világában is új szintre emelték a minőséget.

Mary-Kate és Ashley Olsen divatiparban való sikeres karrierje lehetővé tette számukra, hogy távol a filmvilág reflektorfényétől egy visszavonult, csendesebb életet éljenek, miközben a divat iránti szenvedélyüket kibontakoztatják. A testvérpár ritkán ad interjút, és a közösségi médiában sem aktívak, előnyben részesítik a privát szférát. A minimalista, diszkrét stílus, amelyet márkájuk képvisel, hűen tükrözi a saját visszafogott életvitelüket is. Galériánkban most megnézheted, hogyan néz ki ma a 38 éves ikerpár!


Galéria

2024.09.26.

Forrás: people.com

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Egy éven keresztül minden nap nyers gyömbért ettem, így alakította át az immunrendszeremet

Egy éven keresztül minden nap nyers gyömbért ettem, így alakította át az immunrendszeremet

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)