London varázsa Gucci stílusban: egy új kampány Debbie Harryvel
Az ikonikus olasz divatház, a Gucci legújabb kampányával visszatér Londonba, egy olyan városba, amely örök múzsája a márkának. A "We Will Always Have London" kampány, Sabato De Sarno kreatív vezetésével, a divat világát ötvözi a város időtlen energiájával, Debbie Harry és Kelsey Lu pedig a kampány arcai. Nan Goldin fotográfus sajátos látásmódja új dimenziókat nyit meg a kampány képein, ahol a divat és a városi hangulat egyesül.
Ezeket láttad már?
A Gucci új kampányában Debbie Harry, a Blondie frontasszonya és Kelsey Lu, a mai kortárs művészet egyik meghatározó alakja lépnek színre. Az egyedi stílusuk és kreatív energiájuk tökéletesen illeszkedik a Gucci Blondie táska és a Cruise 2025 kollekció szellemiségéhez, amely a múlt és a jövő fúzióját ünnepli London ikonikus helyszínein.
London: a Gucci örök múzsája
A Gucci és London kapcsolata mély gyökerekkel rendelkezik, visszanyúlva egészen Guccio Gucci első találkozásához a város eleganciájával, amikor liftesfiúként dolgozott a The Savoy hotelben. Ez a tapasztalat indította el őt a bőráru tervezés útján, ami később a világ egyik legismertebb divatházának megalapításához vezetett. A Cruise 2025 kollekció e hosszú kapcsolatot ünnepli, újragondolva a Gucci Blondie táskát, amely az 1970-es évek szabad szellemiségét és a modern divat esztétikáját ötvözi.
Nan Goldin és a divat új perspektívái
Nan Goldin, a kampány fotósa és filmkészítője, sajátos dokumentarista stílusát hozza a Gucci új kampányába. Goldin képei intim, nyers erőt sugároznak, ahol a divat túllép a kifutón, hogy a mindennapi élet pillanataiba illeszkedjen. Debbie Harry és Kelsey Lu a kampányon keresztül bejárják London városát, ahol titokzatos éjszakai hangulatban mutatják be a Gucci Blondie táska és a Cruise 2025 kollekció időtlen stílusát.
Múlt és jövő találkozása
A kampány középpontjában a Gucci Blondie táska áll, amely nem csupán egy divatkiegészítő, hanem a márka történetének és örökségének szimbóluma is. A táska az 1970-es évek felszabadult szellemiségét hordozza, miközben modern dizájnelemekkel újragondolták. A kampányban Debbie Harry és Kelsey Lu két különböző generációt képviselnek, mégis közös kreatív energiájukon keresztül hoznak létre egy izgalmas fúziót a múlt és a jövő között.
Kreatív igazgató: Sabato De Sarno, Művészeti vezető: Riccardo Zanola, Rendező: Benoît Delhomme Nan Goldinnal, Fotós: Nan Goldin, Stylist: Francesca Burns, Szereposztás: Piergiorgio Del Moro, Smink: Brigitte Reiss-Andersen, Haj: Jimmy Paul, Tehetség: Debbie Harry, Kelsey Lu