A fekete ruhák továbbra is tarolnak, íme a bizonyíték
Camille Charrière, a divatvilág egyik vezető influenszere egy csodás partikollekció kollaborációban dolgozott együtt a Mango divatmárkával. A kollekció már kapható az online üzletben és csupa jól variálható, látványos darabot kínálnak. Íme a ruhák, kabátok és kiegészítők, amelyek segítségével szuper partiszetteket kreálhatsz!
Ezeket láttad már?
A Mango X Camille partikollekció bemutató eseményen olyan tehetségek vettek részt, mint a görög Olympia hercegnő, Erin Wasson, Ella Richards, Tish Weinstock, Blanca Miró, valamint a divatipar más nemzetközileg ismert arcai és a márka barátai.
Camille stílusa
A világhírű influenszer, Camille Charrière már jó ideje #MangoGirl. „Még a blogolás korai napjaiban lettem Mango-lány - azt hiszem, ez volt az egyik első nagy márka, amivel dolgoztam, így nagyon különleges helyet foglal el a szívemben" – mesélte a Vogue-nak. A márkával folyamatosan kapcsolatban maradtak, de Camille emlékezetes upcycled esküvői ruhája bizonyára katalizálta a folyamatot, hogy a spanyol divatmárka képviselői komolyabb kollaborációban is elgondolkodjanak. „Nagyon szoros kapcsolatot ápoltunk a Mango-val, így amikor az esküvőm után megkerestek, és felajánlották, hogy tervezzünk egy partikollekciót, azonnal lecsaptam az alkalomra." – avatta be a Mango ruhák rajongóit Camille a kollekció ötletének felbukkanásába.
Let's party!
Az eseményen bemutatták a márka új kampányát, a Camille x Mango-t, amely azt sugározza, hogy egyetlen éjszaka alatt bármi megtörténhet. Elfogadjuk a váratlant, és hagyjuk, hogy megtörténjen a varázslat! A Mango nagyon régen együttműködik a divatipar meghatározó szereplőivel. Tudják, hogy a ruhák személyiségeket is jelentenek és sokkal hatásosabb, inspirálóbb, ha ők mutatják meg, mit, hogyan viselnek. A több mint hatvan ruhadarabból és kiegészítőből álló, limitált kiadású kollekció a műsorvezető és író vibráló életstílusát és merész stílusát ötvözi. A kollekció bemutatójára először a Hôtel de la Monnaie-ban került sor, majd a francia fővárosban található két barokk stílusú, tekintélyes Lyceé Henri IV-ben zárult a kollekció ünneplése. A Hôtel de la Monnaie-ban Lukas Ionesco & Julia, a Lyceé Henri IV-ben rendezett afterparty-n pedig Agathe Mougin és Pascal Moscheni DJ-szettet ptezentált. A vacsoráért Naiara Sabandar séf felelt, aki főként francia alapanyagokból készült ételeket kínált a vendégeknek.
Az eseményen a divat és a dizájn került a középpontba, bizonyítva e két elem fontosságát a Mango számára, amely márka globális vízióval és egyedi divatajánlatokkal rendelkezik, amelyekben a stílus és a minőség megkülönböztető értékként jelenik meg. Camille Charrière kifejtette, hogy „a kollekció olyan ruhadarabokból válogat, amelyek a tulajdonomban vannak és rendszeresen viselem őket. Ez a stílusom esszenciája. Még annak a ruhának a változatát is felvettük, amelyet az esküvői fogadásomon viseltem”. A kollekció darabjai városias és laza stílusúak, a 2000-es évek levegőjével és vintage ruhadarabok által inspiráltak. A kollekcióban mindenféle anyag, például flitterek, tollak és szatén szerepel, olyan váratlan anyagokkal kombinálva, mint a poplin vagy a csíkos farmering. A kollekció nagy részét látványos ruhák teszik ki, mint például az ezüst hauberk ruha vagy a félig áttetsző kristályruha, amelyek az ünnepi szezonban igazi kincsnek minősülnek. Számos, nagyon modern szabású ruhadarabot találsz a kollekcióban, valamint jól viselhető bőrkabátok és ruhadarabok is vannak, amelyek kortárs hangulattal és praktikus jellegükkel teszik teljessé a kollekciót.
A kampány
Az exkluzív kollekció minden egyes darabja Camille egyedi stílusérzékét sugározza, és elrepít a 90-es évek végének és a 2000-es évek elejének ikonikus éjszakai életébe. Ezt tükrözi a kampány is, amelyben legközelebbi barátai és társai a kalandokkal teli hosszú éjszakákon Abby Wilson, Georgia Hodway, Kesewa Aboha és MV Tiangue is részt vesznek. A kampány képeit Felix Cooper rendező örökítette meg, a kampányt Camille férje, François Larpin készítette, hogy az eredmény hűen tükrözze az inluenszer világát. A Mango már korábban is együttműködött más márkákkal, művészekkel és tehetségekkel. Többek között Chufyval, André Saraivával, Leandra Medine-nel és nemrégiben Pernille Teisbaekkel is. Ezzel a projekttel a cég megerősíti a közösségét összekötő kötelékeket, miközben a Mango mediterrán stílusának friss perspektívája és új értelmezése által kínált személyiségből és értékből táplálkozik.