"A sárm korfüggő" - interjú Tóth Andrással
A mára az egyik legismertebb, és legsikeresebb magyar divatmárkát, a USE unused -ot két egyetemista társával, Füzes Eszterrel és Godena-Juhász Attilával alapította még 2002-ben. Tóth András nemcsak tervez, de tanít is: tervezést, divat- és vizuális kultúrát és kreatív stylingot a KREA Kortárs művészeti iskolában.
Ezeket láttad már?
Egy férfi divatblog szavazásán mindig előkelő helyet szerzel Magyarország legstílusosabb férfijai között, most a GLAMOUR olvasói jelöltek a Women of the Year szavazáson a legsármosabb férfi díjára. Hogy viszonyulsz ezekhez a helyezésekhez, jelölésekhez?
Ezeknél a jelöléseknél a külseje után ítélik meg az embert, és nem a munkássága alapján. Pedig ebből a kettőből az utóbbi maradandóbb. Természetesen hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem esik jól az önbizalmamnak egy ilyen jelölés.
Nehéz meghatározni, hogy mitől is sármos egy férfi, nem is arra kérünk, hogy próbáld megfogalmazni a sármosság lényegét, inkább az érdekelne, hogy van-e olyan férfi, akinek irigyled a sármját?
Erre a kérdésre a nők talán jobban tudnának válaszolni. De egy biztos, a sárm korfüggő – egy huszonéves fiúra mégsem lehet azt mondani, hogy sármos –, ezért bizonyos fajta érettséget feltételez. Tehát valamennyire még független is a fizikai adottságoktól.
A USE unused sikersztorija 8 éve tart. Sikerült felépítenetek az egyik legsikeresebb, és legkedveltebb hazai divatmárkát ennyi idő alatt. Mik a tervek a jövőre nézve? Mi jelentene számotokra előrelépést?
Ha már a férfiaknál tartunk, aktuális terv, hogy a női mellett folyamatosan legyen férfikollekció is a kínálatunkban
Számodra mi jelenti az igazi kikapcsolódást?
A teljes levegőváltozás, vagyis kizárólag az utazás jelent számomra igazi kikapcsolódást.
Ide kattintva szavazhatsz Tóth Andrásra és a többi jelöltre.