Rihanna megint jó alaposan megrihannázta a vörös szőnyeget
A Fenty Beauty sikerei után Rihanna idén piacra dobta a szintén Fenty névre keresztelt divatmárkáját. A siker itt sem maradt el, Rihanna pedig nemrég azt is elárulta, mi a titka.
Ezeket láttad már?
Véleménye szerint csupán annyi kell, hogy a vásárlók elhiggyék, az adott darabokat ő maga is szívesen viselné. Nem ő a Fenty arca, de múzsaként mindig jelen lesz, hiszen nem lenne célravezető olyan darabokat megálmodniuk, amiket ő nem viselne. Rihanna gondolkodása nagyon sikerorientált, mi pedig becsüljük érte, hogy ilyen fiatalon ennyi mindent elért.
Rihanna Nanushkában ment az utcára és a rajongók megőrülnek érte
Rihanna Nanushkában ment az utcára és a rajongók megőrülnek érte
Az idei Fashion Awards-on is a jelöltek közé került a Fenty, így Rihanna sem hiányozhatott tegnap Londonból. A vörös szőnyegen is tetőtől talpig saját márkája darabjait viselte, az a magabiztosság pedig, amit képvisel, utánozhatatlan!
Sztárok, akik nem voltak hajlandók fogyni, és jól is tették
Sztárok, akik nem voltak hajlandók fogyni, és jól is tették
Ránézünk, és egy erős, tudatos nőt látunk! Miért mondjuk azt, hogy ˝megrihannázta˝ a vörös szőnyeget? Azért, mert energikus megjelenésére kellett egy kifejezés. Rihanna jött, mindenkit lenyűgözött, és kb. mindenki más haza is mehetett volna!