Margot Robbie választása: Nanushka
Ahhoz kétség sem fér, hogy a Nanushka magyar divatmárka csillaga fényesebben ragyog, mint eddig bármikor. Biztosan az új menedzsmentnek, a bőkezű befektetőknek és a remek kapcsolatoknak köszönheti Sándor Sandra márkája, hogy egyre több sztárhoz eljut a híre.
Ezeket láttad már?
Míg sorra nyílnak az új Nanushka boltok világszerte, és egyre több divatüzlet árulja a magyar márka darabjait az is biztos, hogy a minőségi kreációk megállják a helyüket a nemzetközi piacon és versenyben is, és ez bizony csak a divattervező és kreatív csapatának az érdeme.
Az időjárás hideg lesz, de a tél legmenőbb hajszínei felmelegítenek majd
Az időjárás hideg lesz, de a tél legmenőbb hajszínei felmelegítenek majd
Az utóbbi időben egyre több világsztár viselte magán a magyar márka egy-egy darabját, láthattuk Dakota Johnsont, Ashley Grahamet és Lili Reinhartot is Nanushkában, csak hogy épp a legutóbbiakat említsük. Most pedig a tavaly Oscar-díjra jelölt Margot Robbie volt az, aki a magyar divatház egyik rendkívül csinos, bézsszínű összeállítását viselte.
A magyar divatmárka, amiért Dakota Johnson is rajong: A színésznő Nanushkában
A magyar divatmárka, amiért Dakota Johnson is rajong: A színésznő Nanushkában
Margot Robbie a szuper csinos darabot Los Angelesben a Nissan kerekasztalbeszélgetésén viselte, ahol az autonómiáról, villamosításról, összekapcsolhatóságról beszélgettek a Japán Amerikai Nemzeti Múzeumban november 27-én.
data-instgrm-permalink="https://www.instagram.com/p/BqvF3T4H7Rw/?utm_source=ig_embedutm_medium=loading" data-instgrm-version="12" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:540px; min-width:326px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> View this post on Instagram Actress Margot Robbie discusses her commitment to sustainability and experience as an electric vehicle owner at #NissanFuturesLA, a global forum to discuss the future of autonomy, electrification and connectivity on November 27, 2018 in Los Angeles, California. (Charley Galley/Getty Images) A post shared by Nissan USA (@nissanusa) on Nov 28, 2018 at 11:30am PST