Hülye vagy? Legyél!
A balgaság dicsérete. Ezt a címet is kaphatta volna a Diesel új kampánya, de nem voltak ennyire szofisztikáltak, jelszavuk: Legyél hülye! Szezonról szezonra valami igazán meghökkentővel, figyelemfelkeltővel kell előrukkolniuk a divatcégeknek, hogy kitűnjenek. Eddig is születtek elképesztő ötletek, idén azt gondolhattuk, hogy a Commes des Garcon összegyűrt újságoldalnak kinéző hirdetése viszi majd el a pálmát , de a Dieselnek sikerült felülmúlnia még őket is, jócskán!
Ezeket láttad már?
Lehet, hogy az intelligenseknek van agyuk, de a hülyéknél van a labda.
", vagy "
Az intelligens tervez, a hülye improvizál.
, esetleg
Az intelligensnek volt egy jó ötlete, de ez hülye ötlet.
, mindenképpen provokálóak, biztosan megállítják egy pillanatra az embert, amivel a cég nyilván el is éri a kívánt hatást. Miután megnéztétek az ízelítőket a kampányból, döntsetek! Ez a kampány Tedd, vagy Ne tedd?