Nem tehetünk róla, de egyenesen utáljuk Rihanna divatbemutatós ruháját
Milliók imádják RiRi zenéjét, rengetegen tartják igazi stílusikonnak, mióta előállt a Puma égisze alatt a Fenty márkával immár aktívan is formálja a divatot.
Ezeket láttad már?
Nos, talán éppen ezért nem mindegy, hogy miben jelenik meg egy divateseményen. Most a Dior Los Angeles-i cruise kollekciójának bemutatóján természetesen rögtön az aktuális széria egyik darabjában érkezett. Maria Grazia Chiuri, a Dior kreatív igazgatója egy nagyon érdekes, és sok elemében lenyűgöző kollekcióval rukkolt elő, ami izgalmasan dolgozott át vadnyugati elemeket klasszikus szabású darabokkal. A poncsók, a rojtok, a minták - nagyon látványos egyveleget alkottak.
Rihanna, mint az esemény első számú sztárja a szintén a vadnyugati tematikához passzoló szőrme poncsóban érkezett. A vállvillantás az új dekoltázs jegyében tervezett belépője amúgy sikeresnek is ítélhető, összességében kifejezetten jól nézett ki. De mi mégis azonnal idegenkedtünk, amikor megláttuk ezt a szőrmecsuhát, egyszerűen utálunk ránézni. Tudjuk, hogy a ´80-as évekig a Dior volt a világ vezető szőrme-előállító márkája, szőrmeholmijaik külön Christian Dior Furs címkével jelentek meg. Egyszóval képmutatás lenne letagadni ezt a vonalat, de nem gondoljuk, hogy manapság az a legjobb reklám, a legfontosabb hangsúlyozandó dolog az új kollekcióról, hogy használnak benne szőrmét. Szóval, bocs RiRi, de nekünk ez most nem jött be.