A legjobb termékelhelyezés Emmy-díját a Stranger Things tinisztárja nyerte
Talán alig valaki emlékszik ma már, arra, hogy a kereskedelmi televíziózás hajnalán a magyar sportközvetítéseket szakkommentátorok kezdték segíteni. Jellemzően éppen munkanélküli edzők, nemrég kiöregedett sportolók hozzászólásai segítették a nézőket eligazodni.
Ezeket láttad már?
Nos, ezek a szakkommentátorok amúgy jobbára zakóban, ingben ültek a stúdióban, de az őket támogató cégek meglátták a szereplésükben a lehetőséget, és élő szendvicsemberként az inggallérjukat, vállukat lassan ellepték a bőkezű szponzorok logói. Kicsit szürreális volt a válogatott újabb veresége felett merengő szakértőkön a Húspép-, Barkácskirály-logós ing, de az egy ilyen kor volt.
Ma is látunk ugyan hasonló szponzorációkat, de annyit lassan mi is megtanultunk, hogy az ilyen reklámok inkább megmosolyogtatóak. Ez az egész csak onnan jutott eszünkbe, hogy az Emmy-gálán Noah Schnapp, a Stranger Things sztárja pontosan ezekre a szakkommentátorokra emlékeztetett minket. Ugyan a fiatal színész a világ egyik legmenőbb márkájának a logóját viselte magán tetőtől-talpig, de ettől még nem nézett ki kevésbé komikusan. Talán Noah Schnapp megjelenése nem is lett volna ciki, ha a nyakkendőjére még nincs külön, jól olvashatóan kiírva, hogy Fendi.
Noah Schnapp és Gaten Matarazzo:
Minden Fendi: