Diana hercegnő örökre száműzte ezt az egy dolgot a válása után
Diana hercegnő korunk egyik legmeghatározóbb stílusikonja. Milliók nézték, milyen ruhákat visel, és most is rengetegszer inspirálódnak a királyi család női tagjai a hercegnő egykori ruháiból. De volt egy márka, aminek a logójára rá sem bírt nézni személyes okokból.
Ezeket láttad már?
Rengeteg designer márkát viselt az évek során, és a divatházak is sorban álltak, hogy öltöztessék. Válása után sem hagyott alább a divat iráni szenvedélye, azonban volt egy márka, amire Diana hercegnő sokáig nem tudott rá se nézni, miután a kezdőbetűje egyfajta triggerként kapcsolat be nála.
Az ikonikus logó
Egy-egy márkának megvan az az ikonikus logója, amelyet ezer közül is fel lehet ismerni, ami alapjaiban határozza meg, és amit, ha meglát az ember, akkor azonnal a divatház jut eszébe. Nos, Dianának nem csak a márkát juttatta eszébe a Chanel logója, azaz a két egybefonódó C-betű. Jayson Brundson 1996-ben dolgozott együtt Dianával Ausztráliában, és a Harper’s Bazaarnak mesélt később arról, miért nem tudta elviselni Diana a logó látványát.
Szomorú emlékek
Egy alkalommal, amikor Diana hercegnő egy kórházat látogatott meg, Joh Bailey megcsinálta a haját, ő pedig arról beszélt, hogy az eseményre egy világos Versace ruhában megy, de fogalma sincs, milyen kiegészítőket válasszon hozzá. Brundson segített neki választani, és a nagy kupac cipő közül felmutatott neki egy pár Chanelt.
Nem, ezt nem tudom felvenni a logó miatt. Camilla és Charles.
- mondta, és akkor egyértelművé vált mindenkinek a szobában, hogy a divatház logója a Károlyra és Kamillára emlékezteti.
Nehéz házasság, még nehezebb válás
Diana és Károly kapcsolata elég gyorsan megromlott, 1992-ben váltak külön útjaik, miután Diana tudomást szerzett Kamilla és Károly kapcsolatáról. A két nő egyébként ismerte egymást, Diana a BBC-nek adott interjújában az egész furcsa viszonyról úgy nyilatkozott, hogy Nos, hárman voltunk ebben a házasságban, kissé zsúfolt volt.
Válásukat 1996-ban véglegesítették.