Transznemű modellel kampányol a luxushotel
Az utóbbi időszakban egyre több helyen bukkannak fel a hagyományos nemi szerepek közé nem beilleszthető művészek, modellek.
Ezeket láttad már?
Azt persze nem mondhatnánk, hogy a nyilvánosság sokat javít a megítélésükön, elég csak az Eurovíziós dalfesztivál idei győztesére gondolnunk. A nagyközönség egyelőre nem nagyon tud mit kezdeni az olyan furcsaságokkal, mint például Conchita Wurst. Persze, az osztrák előadó megjelenése sokkal provokatívabb, mint álatlában például a transzneműek többségének.
Itt van például Geena Rocero, a sikeres Fülöp-szigetekről származő modell, akiről valószínűleg emberfia meg nem mondaná az utcán mellette elhaladva, hogy valójában transznemű. A számos kampányban szereplő manöken egyébként az egyik alapítója a Gender Proud szervezetnek, amely az olyan embereknek nyújt támogatást, akik a hagyományos nemi szerepekbe nem tudják beilleszteni magukat.
Láttuk már korábban, hogy van divatház, ahol nagy világkampányban alkalmaznak transznemű modellt. A transzszexuális, transzneműeknek készülő trendmagazin, a Candy mellé pedig már eddig is világsztárok álltak, hogy elfogadtassák a többséggel azt a kisebbséget, amelyikről rengeteget hallanak, de valójában alig tudnak valamit.
Semmi sem megy egyik pillanatról a másikra, de évekkel ezelőtt talán elképzelhetetlen lett volna, hogy a világ egyik legjobb nevű szállodalánca, a Marriott egyszer meleg, vagy éppen Geena Rocero személyében transznemű modell hirdesse luxushoteleket.