Nem Shakira és Jennifer Lopez fellépése a legnépszerűbb a Super Bowl történetében

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az év egyik legnagyobb sporteseménye, a 2023-as NFL Super Bowl már itt kopogtat az ajtón. Az amerikai foci rajongók a szezonzáró eredmények miatt várják nagyon a vasárnapot, míg emberek milliói a félidőben csapott show miatt kapcsolnak a közvetítésre.

Jennifer Lopez és Shakira Super Bowl produkcióját bár nem sokan, de voltak, akik tudták überelni
Jennifer Lopez és Shakira Super Bowl produkcióját bár nem sokan, de voltak, akik tudták überelni
Fotó: Maddie Meyer/Getty Images

Már megszokhattuk, hogy a félidőben évről évre egyre nagyobb nevek lépnek a színpadra – ez idén sem lesz másképp, Rihanna fog minket elkápráztatni február 12-én, vasárnap. Mi már alig várjuk, de addig is lássuk, hogy az elmúlt évek produkciói közül melyik volt a legnépszerűbb Super Bowl-műsor. Volt már néhány emlékezetes félidő a sportesemény történelmében, és köztük van ugyan Shakira és Jennifer Lopez közös fellépése is, de akár hiszed, akár nem, a statisztikák szerint nem ez volt a legsikeresebb előadás.

Az onlinecasinos.co.uk szakértői és az Influencer Marketing Hub együtt elemezték a 2007 óta történt félidők produkcióit, hogy meghatározzák, mely előadások hozták a legnagyobb nézettséget a YouTube oldalán.

Minden idők legjobb Super Bowl előadásai

Az onlinecasinos.co.uk lerántotta a leplet a legnépszerűbb előadásról: a legtöbb YouTube nézettséget a brit Coldplay, Beyoncé és Bruno Mars előadása hozta 2016-ban, amit mintegy 267 millióan tekintettek meg. Beyoncé meglepetésvendégként lépett a színpadra Bruno Mars oldalán, ami jelentősen megnövelhette a megtekintések számát. A becslések szerint 463 574 eurót kerestek, ami alig 10 000 euróval több, mint a második helyezett duó bevétele.

Coldplay, Beyoncé és Bruno Mars Super Bowl előadása a legnézettebb a YouTube-on
Fotó: Ezra Shaw/Getty Images

Így reagált Jennifer Lopez arra, hogy Ben Affleck látványosan unta a Grammy-gálát

Így reagált Jennifer Lopez arra, hogy Ben Affleck látványosan unta a Grammy-gálát

Nem sokon múlt, hogy kiérdemeljék az első helyet, de végül a dobogó második fokán végzett Jennifer Lopez és Shakira. Ők a koronavírus járvány berobbanása előtt, még 2020-ban léptek fel a Super Bowl-félidőben. Előadásukkal 264 millió megtekintést zsebeltek be, ami csupán 3000 nézővel kevesebb, mint az első helyen álló Coldplay előadása. Műsoruk becsült értéke körülbelül 455 888 euró.

Shakiráé és Jennifer Lopezé a második legnézettebb Super Bowl produkció
Fotó: Maddie Meyer/Getty Images

A harmadik helyen Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J Blige és Kendrick Lamar tavalyi performansza áll – a YouTube nézettségből származó becsült bevételük 276 511 euró lehet. Bár ez 187 063 euróval kevesebb, mint az első helyen álló Coldplay előadás bevétele, de ne felejtsük el, hogy ez a videó még csak egy éve debütált a YouTube-on. Még mindig van esélyük arra, hogy elnyerjék a platform minden idők legjobban kereső előadása címet.

Íme Leonardo DiCaprio 19 éves barátnő-jelöltje, aki miatt szétszedték az internetezők a színészt

Íme Leonardo DiCaprio 19 éves barátnő-jelöltje, aki miatt szétszedték az internetezők a színészt
Dr Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J Blige és Kendrick Lamar Super Bowl fellépése a harmadik legnézettebb
Fotó: Rob Carr/Getty Images

A negyedik helyet Lady Gaga 2017-es zsebelte be, és a YouTube megtekintések számából származó becsült bevétel 130 950 euró volt. Lady Gaga egyébként egy évvel korábban, 2016-ban is előadta a himnuszt, azonban ennek az előadásnak csak 2,7 millió megtekintése volt.

Lady Gaga színpadra lépése a negyedik legnézetebb Super Bowl-produkció
Fotó: Kevin C. Cox/Getty Images

Szorosan az ötödik helyen zárt Katy Perry előadása, akihez 2015-ben Missy Elliott és Lenny Kravitz csatlakozott. A YouTube-on 75 millió megtekintéssel az ő előadásuk 130 937 eurós becsült bevételre tettek szert. Érdekesség, hogy a televízióban ez az előadás volt a legnézettebb, egészen pontosan 118,5 millió nézővel.

Katy Perry Super Bowl-produkciója a tévében a legnézettebb volt, a YouTube-on pedig az ötödik helyet zsebelte be
Fotó: Christopher Polk/Getty Images

Forrás: onlinecasinos.co.uk

Izgalmas sztárhírek:

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Egy hajkendő vagy turbán is lehet fenntartható - a Cukorka Szabóság rá a bizonyíték

glamour plusz ikon Egy hajkendő vagy turbán is lehet fenntartható - a Cukorka Szabóság rá a bizonyíték

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)