Nem Shakira és Jennifer Lopez fellépése a legnépszerűbb a Super Bowl történetében
Az év egyik legnagyobb sporteseménye, a 2023-as NFL Super Bowl már itt kopogtat az ajtón. Az amerikai foci rajongók a szezonzáró eredmények miatt várják nagyon a vasárnapot, míg emberek milliói a félidőben csapott show miatt kapcsolnak a közvetítésre.
Ezeket láttad már?
Már megszokhattuk, hogy a félidőben évről évre egyre nagyobb nevek lépnek a színpadra – ez idén sem lesz másképp, Rihanna fog minket elkápráztatni február 12-én, vasárnap. Mi már alig várjuk, de addig is lássuk, hogy az elmúlt évek produkciói közül melyik volt a legnépszerűbb Super Bowl-műsor. Volt már néhány emlékezetes félidő a sportesemény történelmében, és köztük van ugyan Shakira és Jennifer Lopez közös fellépése is, de akár hiszed, akár nem, a statisztikák szerint nem ez volt a legsikeresebb előadás.
Az onlinecasinos.co.uk szakértői és az Influencer Marketing Hub együtt elemezték a 2007 óta történt félidők produkcióit, hogy meghatározzák, mely előadások hozták a legnagyobb nézettséget a YouTube oldalán.
Minden idők legjobb Super Bowl előadásai
Az onlinecasinos.co.uk lerántotta a leplet a legnépszerűbb előadásról: a legtöbb YouTube nézettséget a brit Coldplay, Beyoncé és Bruno Mars előadása hozta 2016-ban, amit mintegy 267 millióan tekintettek meg. Beyoncé meglepetésvendégként lépett a színpadra Bruno Mars oldalán, ami jelentősen megnövelhette a megtekintések számát. A becslések szerint 463 574 eurót kerestek, ami alig 10 000 euróval több, mint a második helyezett duó bevétele.
Nem sokon múlt, hogy kiérdemeljék az első helyet, de végül a dobogó második fokán végzett Jennifer Lopez és Shakira. Ők a koronavírus járvány berobbanása előtt, még 2020-ban léptek fel a Super Bowl-félidőben. Előadásukkal 264 millió megtekintést zsebeltek be, ami csupán 3000 nézővel kevesebb, mint az első helyen álló Coldplay előadása. Műsoruk becsült értéke körülbelül 455 888 euró.
A harmadik helyen Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J Blige és Kendrick Lamar tavalyi performansza áll – a YouTube nézettségből származó becsült bevételük 276 511 euró lehet. Bár ez 187 063 euróval kevesebb, mint az első helyen álló Coldplay előadás bevétele, de ne felejtsük el, hogy ez a videó még csak egy éve debütált a YouTube-on. Még mindig van esélyük arra, hogy elnyerjék a platform minden idők legjobban kereső előadása címet.
A negyedik helyet Lady Gaga 2017-es zsebelte be, és a YouTube megtekintések számából származó becsült bevétel 130 950 euró volt. Lady Gaga egyébként egy évvel korábban, 2016-ban is előadta a himnuszt, azonban ennek az előadásnak csak 2,7 millió megtekintése volt.
Szorosan az ötödik helyen zárt Katy Perry előadása, akihez 2015-ben Missy Elliott és Lenny Kravitz csatlakozott. A YouTube-on 75 millió megtekintéssel az ő előadásuk 130 937 eurós becsült bevételre tettek szert. Érdekesség, hogy a televízióban ez az előadás volt a legnézettebb, egészen pontosan 118,5 millió nézővel.
Forrás: onlinecasinos.co.uk