Ez itt tényleg Rihanna? Hirtelen rá sem ismertünk rövid hajjal!
Rihanna olyan lépésre szánta el magát, amelyet csak kevesen mernek bevállalni, és amivel most rengeteg nőnek segít abban, hogy könnyedebben szeresse magát ahelyett, hogy az ismert emberek mindig tökéletes, de nem mindig valódi életét próbálná utolérni.
Ezeket láttad már?
Rihannára mindig is jellemző volt ez a fajta lazaság. Nem érdekli, hogy ki mit gondol, tökéletesen tisztában van saját magával, és bátran üzeni a világnak, hogy csak az számít, hogy jól érezd magad a bőrödben.
Sokat ér, minden értelemben
Rihanna pontosan tudja az értékét. Az énekesnőből ma már inkább vállalkozónőként sikert sikerre halmozó sztár nem csak azt hangsúlyozza, hogy fogadd el magad, hanem termékeivel segít abban is, hogy ez egyszerűbben menjen, és minden helyzetben ki tudd hangsúlyozni az egyéniséged és a saját szépségedet. Márkája a Fenty, aminek a legtöbbször saját maga a reklámarca is, mára sikeres és milliárdos vállalkozássá nőtte ki magát, és most újabb mérföldkőhöz érkezett.
A siker titka az őszinteség
Múlt héten mutatta be a Fenty Hair termékcsaládot, most úgy jelent meg a nyilvánosság előtt, ahogyan a legnagyobb sztárok sosem szoktak. Felfedve valódi haját, hosszabbítások, póthaj és paróka nélkül.
Elmondta az Instagram oldalán, hogy számára mindig is nagyon fontos volt a szép haj, de szereti ha a megjelenése és a frizurája változatos tud lenni. “Szinte minden textúra, szín, hosszúság van a kelléktáramban, a természetestől a fonotton át, bármit megtalálsz nálam. Ezért olyan flexibilis termékcsaládot dobok piacra, ami minden hajhoz illik, és ezen felül minden egyes terméket úgy terveztek, hogy erősítse és helyreállítsa a hajat, mert erre van igazán szükségünk” - írta az új termékcsalád bejelentésekor.
A haj mint kiteljesedés
Rihanna izgalmas nézeteket vall arról, hogy milyen szerepe van a hajnak, a kiegészítőknek, a frizuráknak vagy éppen a parókáinak az életében. Elmondta, hogy számára a haj mindig nagyon személyes volt, az önkifejezés, és a kreativitás egyik formája, legyen szó arról, hogyan haladt előre a karrierében vagy a magánéletében. Az új termékcsaláddal az a célja, hogy ezt minél több ember átélhesse anélkül, hogy az állandó formázás, festés, a hosszabbítások vagy éppen a parókaviselés roncsolná a haj szerkezetét. És ahogy az ő természetes haját elnézzük, a rövid, de egészséges, és élettel teli haja, amit rengetegszer pótlásokkal vagy parókákkal és festéssel kezel a legjobb cégér az új termékcsaládhoz.