Palvin Barbara nagyon érzi - Fotók és kulisszatitkok az új Coca-Cola kampányról
A szépséges magyar modellről Éder Krisztián készített szexi fotókat. A két magyar tehetséget a Coca-Cola hazai csapata kérte fel, mégpedig azért, hogy az idén januárban elindult Taste The Feeling kampány itthoni adaptációját elkészítsék. Fantasztikusan sikerült!
Ezeket láttad már?
Az érzésről
A Coca-Cola az év elején meghirdetett "egy márka" stratégiával mutatja be az ikonikus italt, amelynek az a lényege, hogy mostantól a Coca-Cola védjegy alatt egyesíti a klasszikus változat mellett a Light-ot, Zero-t és a Coca-Cola Life-ot. Ezt jeleníti meg a "Taste the Feeling" kampány kreatív koncepciója is, ami a terméket állítja a középpontba, és a Coca- Cola – bármelyik Coca-Cola legyen is az – fogyasztásának az élményét és élvezetét ünnepli.
A hazai Taste The Feeling kampány
Mivel Palvin Barbi és Éder Krisztián igen elfoglaltak és nem is Magyarországon élnek, nem volt egyszerű megtalálni azt az egyetlen, közös napot, amikor haza tudtak jönni. Krisztián jelenleg New Yorkban él, Barbi pedig Párizs és a Sri Lanka között iktatott be egy napot, hogy elkészíthessék a helyi kampányfotókat. A Coca-Cola nem először dolgozik együtt Krisztiánnal, hiszen tavaly ő fotózta a Kiss Happiness kampány hazai arcait is (Radics Gigi, Majka, Jakabos Zsuzsa, Tóth Gabi, Fluor-a szerk). A Taste The Feeling nemzetközi képeit Guy Aroch, Nacho Ricci and Anna Palma készítette és körülbelül 150 image kép született az együttműködésből. A Coca-Cola arculatáért felelős igazgató, James Sommerville kiemelte, hogy bár számos képen a termék nem vehető ki teljesen, mégis felismerhető, hogy a Coca-Cola. Ez azért fontos, mert valóban új szemszögből mutatják be a márkát.
A képekről
Éder Krisztiánnak nagyon tetszettek a globális kampány fotói, szereti a színeiket, a fényeiket, a képek atmoszféráját. Az egyik fotós Guy Aroch, aki a kampányképeket készítette, a személyes kedvence és példaképe is egyben. Krisztián abszolút arra törekedett, hogy az eredeti képek hangulatát visszaadhassa, és a végeredmény is azt mutatja, hogy a kész hirdetés teljesen belesimul a globális elképzelésbe.
"Ezek a lányok a képen bolondoznak, és jól érzik magukat. Természetesek, vidámak, az emberre szinte átragad a jókedvük! Az egész fotózás során ezeket a hétköznapi pillanatokat kerestük"- Aroch egyik kedvenc képe:
"A Mona Lisa kép. Ez egy mosoly, vagy nem? Egy barátot látott vajon vagy egy ellenséget? A modell természetes szépsége érzéki és nagyon is valóságos. Az alsó ajkára csúszott üveg, kulcsszerepet játszik a történetben. A nem a kép középpontjába helyezett, ugyanakkor mégis hangsúlyos Coca-Cola üveg a modell szemére irányítja a figyelmet":
Barbi és a Coca-Cola
Júniusi címlaplányunkról (spoiler!) tudnod kell, hogy kizárólag szépség- és divatcégek reklámjainak az arca, az egyetlen más szektorban sikeres termék, amire igent mondott, az most a Coca-Cola.
A kampányképen láthatjátok, hogy Barbi Coca-Cola Zerot iszik, ezzel is azt hirdeti, hogy bármelyik Coca-Cola-t is választod, ugyanazzal a minőséggel, értékekkel találkozhatsz, ugyanazt az utánozhatatlan ízt kapod!
Ne felejtsétek el követni a Coca-Cola Magyarországot az Instagramon is: @cocacolamagyarorszag
Még több kulisszafotót itt találsz: