Nem csak a 20 éveseké a világ! Még a magazin címlapokon sem
A magazinok számára mindig fontos volt, ki van a címlapjukon, hiszen az olvasók a borítót látják meg először az újságosnál. Annak idején a 40 éves Katharine Hepburnt például simán címlapra tette a Movie Story, nem nézték a korát, mert tudták, hogy a rajongók kíváncsiak rá (pedig akkoriban a 40 éves színésznő már határozottan öregnek számított).
Ezeket láttad már?
Évente új és még újabb sztárok bukkannak fel, akikkel épp történik valami, másrészt a már ismertekről is tudni akarnak az érdeklődők, a lapok pedig igyekeznek szuper címlapokkal felhívni a figyelmüket.
Néha persze épp a szinte felismerhetetlenre túlretusált címlapképeken akad meg a szemünk, és sokunk keményen ki is fejti a véleményét kommentekben, például a Facebookon. Ilyenkor főként szörnyülködünk, és inkább nem vesszük meg a lapot.
És mi a helyzet, ha a kép jó, viszont akit ábrázol, az bizony már nem a hamvas húszas éveit tapossa? Hát, attól függ. Lepukkant sztárral senki sem akarja "reklámozni" a lapját. Viszont ha az illető vonzóan néz ki, izgalmas új dolgokat csinál, van körülötte élet és sokan kedvelik, akkor a legnagyobb magazinok is szívesen teszik címlapra, és nem a kora alapján döntenek. Július-augusztusi számunk borítóján egyébként pont ilyen sztárt találhattok: Jennifer Lopeznek hívják az illetőt, egy negyvenen túli latin bombázó, és még legújabb zenéje sem vacak!
Összegyűjtöttünk nektek néhány magazin címlapot, ahol a már érettebb nemzedékek képviselői mutatják meg: a világ az övék is (még mindig).
Kattints a galériára:
Nem csak a 20 éveseké a világ! Még a magazin címlapokon sem Sztárok, akik 40 felett is eladják a magazinokat.