Nagyon forró! Sosem látott bikinis fotók a gyönyörű Palvin Barbiról
A Giorgio Armani Beauty arca, Palvin Barbara testesíti meg a Gioia kollekció sugárzó energiáját, és vidámságát. Az új kampányban, amely 2019. áprilisában került bemutatásra, a spontán nőiességet ünnepli, és a természet négy elemével találkozik: Víz, Levegő, Égbolt, Fény.
Ezeket láttad már?
LIGHT DIGIOIA
Ajánlott fogyasztói ár: 30 ml –16 800 Ft 50 ml –23 100 Ft 100 ml –31 500 Ft
2010-ben mutatkozott be a Gioia illatok kollekciója, a természetes elemek esszenciáját zárja magába, egy univerzális optimizmus és pozitivitás érzetét nyújtja. A már meglévő Acqua di Gioia, Air di Gioia és Sky di Gioia mellé most Giorgio Armani egy új élénk és üdítő illattal készült: Light di Gioia.
EGY RAGYOGÓ JELLEGZETESSÉG
Light di Gioia egy virágos, zöld fás illat, amely a "golden hour" fényét örökíti meg, a nap késői pillanatát, amikor a fények még ragyognak és finoman, melegen úsznak az égen. Az olasz citrusok vibráló ragyogása egy sziporkázó és modern energiát fejez ki. A jázminvirág akkord kifinomultsága a fényesség erejét és tisztaságát szimbolizálja. A fehér gardénia szívjegy ragyogó virágossága érzéki örömöt közvetít. A fás vonal a nap végi simogató fény gazdagságát tükrözi. Olivier Cresp (Firmenich) alkotásaként, a Light di Gioia a természet ragyogását örökíti meg, egy áttetsző, fényes és könnyed nőies illatban.
De nézzük is a kampányhoz készült exkluzív fotókat: