Millie Bobby Brown megmutatta pattanásos arcát
Tiszta sor: itt az év vége, fáradt vagy, természetesen a bőröd is az, és voltál már sokkal jobb formádban. Ideje ezt elfogadni, és ha magától nem megy olyan egyszerűen, akkor adunk hozzá egy kis segítséget. Helyesbítünk: Millie Bobby Brown ad hozzá egy kis segítséget!
Ezeket láttad már?
Túlzás nélkül állítjuk, hogy Millie Bobby Brown a legjobb dolog, ami a Z generációval történhet. Tehetséges színész, fáradhatatlan üzletasszony – volt már 18 éves kora előtt is –, aki pontosan tudja, mekkora hatással van generációjára, és ezért vállalja is a felelősséget. Például azzal, hogy előszeretettel oszt meg magáról nem túl jól sikerült fotókat, vagy olyan képeket, ahol nem visel sminket, ami nincs utómunkázva, ezzel is támogatva egy sokkal őszintébb reprezentációhoz az online térben, ami nyilván sokkal jobban támogatja a fiatalok mentális egészségét, mintha folyamatosan azt éreznék, hogy nem elég jók/szépek/tökéletesek ide. És ha ehhez az kell, hogy Millie Bobby Brown megmutassa a pattanásait, akkor bátran és boldogan vállalja.
A színésznő Instagram-story-jában mutatott egymás után két fotót: az egyiken filterrel az arcán, egységes bőrrel, telt ajkakkal és hatalmas szempillákkal látható, a másik fotón pedig smink nélkül, kócosan, pattanásos bőrrel pózol. Pont úgy, mint bármelyikünk egy hosszú és kimerítő nap után.
Bőrápolás mellett önszeretet
Millie Bobby Brown egyébként már most igazi beauty mogul, és szerencsére az őszintébb fajtából: 2019-bn indította el szépségmárkáját, a Florence by Mills-t, ami kifejezetten a fiatal célcsoportot célozza meg: „Semmit sem tudok a bőrápolásról és a szépségről, ezért hoztam létre. (...) És téged is magammal viszlek erre az útra, hogy többet tudj meg a növényi anyagokról, szérumokról, zöldség és gyümölcskivonatokról. Ezek olyan dolgok, melyek mind fontosak a bőröd számára, de fogalmunk sincs róla, mert fiatalok vagyunk. (...) Többek kell tudnom ezekről a dolgokról, és a generációmnak is.”
Szerintünk külön szimpatikus, hogy nem állítja be magát expertnek (nyilván nem is venné ki jól magát, tekintve az életkorát), hanem sokkal inkább egyfajta társas felfedezőként tekint magára, aki örömmel járja be ezt az utat követőivel. Akik egyébként már most több millióan vannak: szépségápolási márkáját 3,3 millióan követik, míg őt magát több mint 60 millióan.