Te dolgoznál Meghan Markle-nek? Nehezen talál alkalmazottakat az új projektjéhez

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Meghan Markle mindenkit meglepett, amikor márciusban hatalmas projektbe fogott: elindította az American Riveria Orchard névre hallgató vállalkozását. A márka körül hatalmas volt a hype, azonban az ex hercegné most nehézségekbe ütközött: nagyon nehezen talál az elvárásainak megfelelő kollégákat.

Meghan Markle nehézségekbe ütközött az új projektje kapcsán
Meghan Markle nehézségekbe ütközött az új projektje kapcsán
Fotó: Northfoto

Meghan Markle a legnagyobb csendben indította el új, American Riviera Orchard nevű márkáját az Instagramon. Az oldal rövid leírásában március óta csak annyi szerepel, hogy a fiókot a sussexi hercegné kezeli és 2024-ben alapította, továbbá egy linket is tartalmaz, ami a projekt weboldalára vezet, ahol bárki csatlakozhat egy titokzatos várólistához.

Az ex hercegné egyelőre nem árulta el, hogy pontosan milyen termékeket dob majd piacra, eddig mindössze egyetlen egy terméket mutatott meg a nagyközönségnek: egy eperlekvárt, amit a közeli ismerőseinek küldött el ajándékba. A „lekvár-akció” óta azonban nem nagyon hallani Meghan márkájáról.

A királyi szakértő Tom Quinn szerint ott akadt el a projekt, hogy Meghan Markle nagyon nehezen talál számára megfelelő munkaerőt. „Meghan kemény feltételeinek az az eredménye, hogy nehezen talál alkalmazottakat az új márkájához - szeretné, ha a dolgozók tele lennének saját ötletekkel, de teljesen mértékben megfelelnének az ő kívánalmainak” - mondta el a Mirrornak.

Tom úgy véli, Meghan számára nagy kihívás, hogy megfogadja mások tanácsait és a sikeres szakembereknek sem szeretne semmilyen döntést átengedni.

Hoppá! Meghan Markle lecserélhette a Harry hercegtől kapott eljegyzési gyűrűjét

Hoppá! Meghan Markle lecserélhette a Harry hercegtől kapott eljegyzési gyűrűjét

A Page Six információi szerint egyébként Meghan már egy éve dolgozik a projekten, ami nagyon közel áll a szívéhez. A lap úgy tudja, az ehető finomságok mellett italokat, evőeszközöket, asztalterítőket, szakácskönyveket, valamint sminkeket és szépségápolási termékeket is árulni szeretne. Azt viszont, hogy pontosan mikor dobja piacra az American Riviera Orchard márka termékeit, egyelőre nem tudni.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Egy hajkendő vagy turbán is lehet fenntartható - a Cukorka Szabóság rá a bizonyíték

glamour plusz ikon Egy hajkendő vagy turbán is lehet fenntartható - a Cukorka Szabóság rá a bizonyíték

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)