Te dolgoznál Meghan Markle-nek? Nehezen talál alkalmazottakat az új projektjéhez
Meghan Markle mindenkit meglepett, amikor márciusban hatalmas projektbe fogott: elindította az American Riveria Orchard névre hallgató vállalkozását. A márka körül hatalmas volt a hype, azonban az ex hercegné most nehézségekbe ütközött: nagyon nehezen talál az elvárásainak megfelelő kollégákat.
Ezeket láttad már?
Meghan Markle a legnagyobb csendben indította el új, American Riviera Orchard nevű márkáját az Instagramon. Az oldal rövid leírásában március óta csak annyi szerepel, hogy a fiókot a sussexi hercegné kezeli és 2024-ben alapította, továbbá egy linket is tartalmaz, ami a projekt weboldalára vezet, ahol bárki csatlakozhat egy titokzatos várólistához.
Az ex hercegné egyelőre nem árulta el, hogy pontosan milyen termékeket dob majd piacra, eddig mindössze egyetlen egy terméket mutatott meg a nagyközönségnek: egy eperlekvárt, amit a közeli ismerőseinek küldött el ajándékba. A „lekvár-akció” óta azonban nem nagyon hallani Meghan márkájáról.
A királyi szakértő Tom Quinn szerint ott akadt el a projekt, hogy Meghan Markle nagyon nehezen talál számára megfelelő munkaerőt. „Meghan kemény feltételeinek az az eredménye, hogy nehezen talál alkalmazottakat az új márkájához - szeretné, ha a dolgozók tele lennének saját ötletekkel, de teljesen mértékben megfelelnének az ő kívánalmainak” - mondta el a Mirrornak.
Tom úgy véli, Meghan számára nagy kihívás, hogy megfogadja mások tanácsait és a sikeres szakembereknek sem szeretne semmilyen döntést átengedni.
A Page Six információi szerint egyébként Meghan már egy éve dolgozik a projekten, ami nagyon közel áll a szívéhez. A lap úgy tudja, az ehető finomságok mellett italokat, evőeszközöket, asztalterítőket, szakácskönyveket, valamint sminkeket és szépségápolási termékeket is árulni szeretne. Azt viszont, hogy pontosan mikor dobja piacra az American Riviera Orchard márka termékeit, egyelőre nem tudni.