Balul sült el Meghan Markle castingja: nagyon csúnya véget ért a válogatás
Meghan Markle legújabb projektjének elindítása nem várt kihívások elé állította Harry herceg feleségét, a vezérigazgatói válogatás során felmerült nehézségek ugyanis egy egészen szokatlan megoldáshoz vezettek. Mondjuk is, mi történt pontosan!
Ezeket láttad már?
Kínos helyzetbe került Meghan Markle, amiért egy váratlan döntést kellett hoznia, az általa indított vállalkozás castingja ugyanis csúnya véget ért. Harry herceg felesége bár hatalmas lendülettel indította el új projektjét, úgy tűnik, a siker felé vezető út egyáltalán nem zökkenőmentes.
Nem találta meg, akit keresett
Meghan Markle márciusban nagy reményekkel indította el életmód-márkáját, az American Riviera Orchardot, amely az otthoni és kerti termékektől az élelmiszerekig számos területet lefed. A kezdeti lendületet azonban nehézségek követték: a megfelelő vezérigazgató kiválasztása eredménytelen maradt, ezért Harry herceg felesége úgy döntött, maga veszi kézbe az irányítást.
Meghan Markle március óta számos jelölttel készített interjút, hogy megtalálja a tökéletes vezérigazgatót új márkája számára, a válogatás azonban nem hozta meg a várt eredményt, így a 43 éves hercegné a saját tapasztalatára és elképzeléseire támaszkodva maga vette át a vezetést. Egy bennfentes a New York Postnak elmondta: „Ő az American Riviera Orchard vezérigazgatója.”
A döntés, miszerint Meghan Markle saját magát nevezte ki vezérigazgatónak, sajnos nem meglepő. A házaspár 2018-as házassága óta legalább 18 alkalmazottat veszített el, és kaliforniai életük során is már többen távoztak csapatukból. Bár ezek a kihívások árnyékot vethetnek az új márka indulására, Markle eltökéltsége arra utal, hogy saját kezébe vette az irányítást.
Új utakra lépett
A vezérigazgató-keresés kudarca közepette Markle más lehetőségek után is kutatott, és rá is lelt egyre: a Netflixszel való együttműködésben látja márkája jövőjét. A streamingóriással folytatott tárgyalások célja, hogy a brand termékei szervesen kapcsolódjanak a Netflix tartalmaihoz, amelyek a kereskedelmi partnerség révén további lendületet adhatnak az American Riviera Orchardnak. Egy forrás szerint „ha megállapodás születik, a Netflix saját vezérigazgatót állíthat az operatív feladatok ellátására.”
A márka az otthoni életet és a fenntartható életmódot helyezi a középpontba. Meghan Markle ügyvédei már kérvényezték a védjegy bejegyzését az Egyesült Államokban olyan termékekre, mint az evőeszközök, receptkönyvek, szalvéták, és növényi alapú élelmiszerek. A tervek között szerepel egy üzlet megnyitása is, amely az American Riviera Orchard központja lehetne.
Forrás: dailymail.co.uk