Jennifer Lopez Instagramja drámai látványt nyújt ebben a pillanatban
És nem csak az Instagram oldala, hanem gyakorlatilag az összes közösségi média platformjáról eltűntek a tartalmak. De vajon mit jelent ez – és mit jelképez úgy általában a sztárvilágban?
Ezeket láttad már?
Néhány órája elég megdöbbentő látvány fogadta azt 226 millió internetezőt, aki követi Jennifer Lopezt az Instagramon. Hirtelen köddé vált az összes bejegyzés – az utolsó különösen nagy kedvencünk volt, ráadásul ritka látvány is, miután egy szerelmes videóról beszélünk –, és az énekesnő profilképe is feketébe borult. A 45,5 millió követővel bíró Twitter és a 15,4 milliós TikTok fiók szintén feketére váltott, ugyancsak felszívódtak a korábbi tartalmak, ráadásul különösebb magyarázat nélkül.
Joggal gondolhatnánk a fekete profilképből, hogy tragédia történt Jennifer Lopez életében, a sztárvilágban viszont ez a típusú lépés sokkal inkább egy nagyobb volumenű bejelentés első gesztusa - akár egy új stúdióalbumé. A Deadline próbálta felgöngyölíteni a szálakat, de nem kapott hivatalos választ Jennifer Lopez kommunikációs csapatától.
Azt azonban sikerült kiderítenie egyéb forrásokból, hogy a drasztikus lépés valóban egy nagy bejelentés előfutára: akár a Nuyorican Productions műsorgyártó céghez való kapcsolódást, ami hosszú évekre állapodott meg a Netflixszel, amiben kiemelten fontos szerepet kapnak majd a női alkotók.
Jennifer Lopez képtelen unatkozni
Halftime című Netflix dokumentumfilmjét látva azok is meghajoltak elképesztő teherbírása előtt, akiknek korábban talán nem jelentett sokat Jennifer Lopez munkássága, Marry Me című romkomja pedig igazi klasszikus szórakozás azoknak, akik semmi másra nem vágynak ezekben a bonyolult és nehéz időkben, csak egy igényes, mainstream kis limonádéra. De bőven akadt az elmúlt időszakban bejelenteni való, gondoljunk csak arra, hogy az énekesnő és Ben Affleck ismét egymásra találtak, majd a legnagyobb titokban össze is házasodtak. És mert Lopez képtelen unatkozni, az idő viszont jól láthatóan nem fog rajta, hogy másokat is inspiráljon, 2021-ben elindította saját bőrápoló márkáját. És ha hihetünk a Deadline kutatómunkájának, a következő időszakban még jobban fejest ugrik majd a streaming világba!