Jennifer Lopez egészen új arcát mutatta meg

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Lassan 25 éve már, hogy Jennifer Lopez ragyogó karrierje elkezdődött, a sokszínű és tehetséges díva mégis a mai napig tartogat meglepetéseket számunkra. Ezúttal egy korábban sosem látott oldalát mutatta meg: spritz márkát indított.

Jennifer Lopez spritz márkával hirdeti az élet élvezetét
Jennifer Lopez spritz márkával hirdeti az élet élvezetét
Fotó: On The JLo

Jennifer Lopez először 2001-ben mutatkozott be üzletasszonyként a J.Lo by Jennifer Lopez nevű márkájával, az évtizedek során pedig sikerült egy egész üzleti birodalmat felépítenie. Mindez különösen azért inspiráló, mert a Puerto Ricó-i énekesnő és színésznő nem nepo baby, vagyis híres szülők segítsége nélkül küzdötte fel magát a csúcsra.

A felszabadult boldogság jegyében

Jennifer Lopez az On The JLo nevű hírlevelében izgatottan mesélt legújabb projektjéről, amely a Delola nevet viseli. A Delola egészen pontosan azt jelenti, hogy „Lolától” és az énekesnő becenevéből ered. „Lola a játékosabb, gondtalanabb oldalam. Ő az a részem, aki elengedi magát... mert az igazság a szívemben van.” – olvashatták a feliratkozók. Elmondása szerint alkalomadtán figyelmezteti is a barátait: „Csak hogy tudd, én vagyok a lány, aki az asztalon táncol. Ha ez neked kényelmetlen, nem lóghatunk együtt!

Az 53 éves színésznő az évek múlásával szeretné minél többször előhívni a játékos oldalát, és egyre nagyobb jelentőséget szentelni az élet élvezetének, hiszen nagyon jól tudja, hogy a munka mellett a játék is elengedhetetlen része a boldog és kiegyensúlyozott életnek. Ebben a szellemiségben alkotta meg a Delola spritzet, amelynek az alkoholtartalma körülbelül egy pohár boréval egyezik meg.

Ismét bebizonyították: Jennifer Lopez és Ben Affleck a vörös szőnyeg legédesebb párosa

Ismét bebizonyították: Jennifer Lopez és Ben Affleck a vörös szőnyeg legédesebb párosa

A szénsavas koktél három ízben érhető el: a Bella Berry Spritz vodka, bogyós gyümölcsök és hibiszkusz, a Paloma Rosa Spritz tequila, grapefruit és bodzavirág, míg a L'Orange Spritz amaro, narancs és maracuja felhasználásával készült. A Delola ötletét Jennifer Lopez olaszországi utazásai inspirálták, ráadásul a kampányfilm is Caprin forgott!

Ez történt mostanában a sztárokkal:

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Egy hajkendő vagy turbán is lehet fenntartható - a Cukorka Szabóság rá a bizonyíték

glamour plusz ikon Egy hajkendő vagy turbán is lehet fenntartható - a Cukorka Szabóság rá a bizonyíték

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)