Jennifer Lopez egészen új arcát mutatta meg
Lassan 25 éve már, hogy Jennifer Lopez ragyogó karrierje elkezdődött, a sokszínű és tehetséges díva mégis a mai napig tartogat meglepetéseket számunkra. Ezúttal egy korábban sosem látott oldalát mutatta meg: spritz márkát indított.
Ezeket láttad már?
Jennifer Lopez először 2001-ben mutatkozott be üzletasszonyként a J.Lo by Jennifer Lopez nevű márkájával, az évtizedek során pedig sikerült egy egész üzleti birodalmat felépítenie. Mindez különösen azért inspiráló, mert a Puerto Ricó-i énekesnő és színésznő nem nepo baby, vagyis híres szülők segítsége nélkül küzdötte fel magát a csúcsra.
A felszabadult boldogság jegyében
Jennifer Lopez az On The JLo nevű hírlevelében izgatottan mesélt legújabb projektjéről, amely a Delola nevet viseli. A Delola egészen pontosan azt jelenti, hogy „Lolától” és az énekesnő becenevéből ered. „Lola a játékosabb, gondtalanabb oldalam. Ő az a részem, aki elengedi magát... mert az igazság a szívemben van.” – olvashatták a feliratkozók. Elmondása szerint alkalomadtán figyelmezteti is a barátait: „Csak hogy tudd, én vagyok a lány, aki az asztalon táncol. Ha ez neked kényelmetlen, nem lóghatunk együtt!”
Az 53 éves színésznő az évek múlásával szeretné minél többször előhívni a játékos oldalát, és egyre nagyobb jelentőséget szentelni az élet élvezetének, hiszen nagyon jól tudja, hogy a munka mellett a játék is elengedhetetlen része a boldog és kiegyensúlyozott életnek. Ebben a szellemiségben alkotta meg a Delola spritzet, amelynek az alkoholtartalma körülbelül egy pohár boréval egyezik meg.
A szénsavas koktél három ízben érhető el: a Bella Berry Spritz vodka, bogyós gyümölcsök és hibiszkusz, a Paloma Rosa Spritz tequila, grapefruit és bodzavirág, míg a L'Orange Spritz amaro, narancs és maracuja felhasználásával készült. A Delola ötletét Jennifer Lopez olaszországi utazásai inspirálták, ráadásul a kampányfilm is Caprin forgott!