Jenna Ortega bevállalta a meztelenruhát, és tarolt vele
Jenna Ortega jött, látott és győzött - a Wednesday Netflix-sorozattal letarolta a világot. Karrierje azóta is szélsebesen szárnyal felfelé, és úgy tűnik, nincs megállás: milliók rajonganak érte, és már a divatóriások is az ő kegyeit keresik. Ezúttal is egy világmárka meztelenruhájában hódit.
Ezeket láttad már?
Még csak 21 éves, de már a lábai előtt hever a világ. Jenna Ortega még a Wednesday előtt bizonyította, hogy a színészet a vérében van, de a nagy áttörést a Netflix-sorozat hozta meg számára. Azóta sorban állnak érte a legnevesebb divatmárkák is - köztük a világhírű Dior, melynek egyik kreációja a legsikkesebb meztelenruha, amit valaha láttunk!
Diszkrét elegancia, csipetnyi bujasággal
Jenna Ortega a Dior kampányának arcaként szebbnél szebb szettekben tündököl, idén áprilisban pedig kiszúrtuk, hogy a márka kampányfilmjében egy új uniszex illatot, a Gris Dior parfümöt reklámozza. Együttműködése azóta is tart a márkával, és ezúttal olyan ruhakölteményekben ragyog, melyek közül az egyik egy meztelenruha. Bár az arany színekben pompázó, hálós darab nem sokat hagy a képzeletre, a végeredmény inkább sokat sejtető, mintsem hivalkodó - köszönhetően a bézs hosszú kabátnak takarásának.
Címlapsztárként tündököl
„Igazi megtiszteltetés volt részese lenni annak a londoni estének múlt kedden, amelyen a rendkívüli nőket ünnepeltük a film, a televízió, a művészet, a kultúra, az irodalom és az érdekképviselet területein keresztül. Nagyon őszinte és szívből jövő köszönet Tim Burtonnek, valamint Lydia Slaternek és az egész Harpers Bazaar brit csapatának. Külön köszönet a @dior-nak, amiért pont olyan elképesztőek, mint mindig” - írta Jenna Ortega Instagram oldalán. A gyönyörű színésznő a Harpers Bazaar magazin decemberi/januári számának címlapsztárja, mely alkalomból született meg ez a lélegzetelállító fotósorozat.