Ismerd meg Az év vállalkozója kategória idei jelöltjeit
A GLAMOUR Women of the Year szavazás már kezdetét vette és egészen március 1-ig szavazhatsz kedvenceidre, a hat különböző kategóriában. Ne maradj le, adj hangot véleményednek és támogasd szavazataiddal azt, aki szerinted a legjobban megérdemli.
Ezeket láttad már?
Most az év vállalkozója kategóriában jelölteket ismerheted meg egy kicsit jobban egy kisfilmnek köszönhetően. A videóban Eöttevényi Zsófi
(Konfetti & Co.), Jagasics Hédi (Sugarbird), Oszlánczi Réka (Creppy PalacsintaHáz), Palánki Gabriella (Kell A Púder), Tomán Szabina (Toman Diet)mutatják meg komoly és bohókás oldalukat!
Te kire szavaztál?
Eöttevényi Zsófi
Hogyan született a Konfetti Co., Budapest egyedülálló party dekorációs butikja? Eöttevényi Zsófi már gyerekkorában örömmel készített egyedi dekorációt a nagy családi ünnepekre vagy születésnapokra. Hogy hivatásaként a party dekoráció és a különleges léggömböket választja csak gyermekei születése után vált egyértelművé. Két évvel ezelőtt egy belvárosi showroom megnyitójára csapatával az épület homlokzatát 1874 léggömbbe burkolva csalt mosolyt a járókelők arcára, egyben eleresztve az első konfettis léggömböket. Mára saját showroomot nyitott a Bem József utcában, ami nem csak egy kreatív alkotó tér és bolt, hanem a Zsófi által válogatott egyedi party kellékek mellett a nagyszabású léggömb és pinata tervek is itt készülnek, egy Konfetti Melódiához vagy egy Fashion Eventhez. A családi események meghitt dekorációja mellett számos hotelnek készít dekorációs koncepciót, corporate eventekre, fashion és lifestyle eseményekre. 2019-re pedig sok újdonságot és meglepetést tartogat, hiszen No Konfetti No Party!.
Jagasics Hédi
A Sugarbird jelenleg az ország egyik legmeghatározóbb divatcége, amely több mint 10 éve van jelen a magyar és külföldi piacon. A márka mögött Jagasics Hedvig áll, akinek már kiskorában szenvedélye volt a divat. A ruhákhoz való vonzódása 13 évesen kezdődött, amikor is édesanyja megtanította varrni, és a saját babáinak készített ruhákat, munkájára pedig barátnői, sőt a helyi óvoda részéről is kereslet merült fel. Innentől kezdve egyetlen cél motiválta, hogy ruhákat készíthessen és eladhasson, így 12 év tanulás és szakmai tapasztalat után önerőből belevágott a saját imádott vállalkozásába, a Sugarbirdbe. A fast fashion brand azóta is fejlődik és olyan nemzetközi együttműködésekkel büszkélkedhet, mint a Disney Company és a Coca-Cola. Hédi számára ez egy igazi tündérmese, ami a siker mellett lemondással és kudarccal is járt, de alázattal, egy csodás csapattal és egy támogató családdal a háttérben a Sugarbird tovább szárnyalhat.
Oszlánczi Réka
A Creppy márka, az erre épülő franchise szisztéma és a Creppy PalacsintaHáz étterem alapító tulajdonosa, Oszlánczi Réka 2014-ben megkapta az Év Fiatal Vállalkozója Gála Jövő Reménysége különdíját. 2016-ban az Amerikai Egyesült Államokban képviselte hazánkat, mint Magyarország sikeres fiatal vállalkozója. Jelenleg a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének Észak-magyarországi regionális elnöke. Legfrissebb sikereként a csapatával kifejlesztett Creppy franchie koncepcióját több száz jelentkező közül választották be a világ legjobb 20 feltörekvő, innovatív franchise vállalkozása közé. A Creppy jövőre magyar vállalkozásként öregbítheti Magyarország hírnevét az International Franchise Association megmérettetésén Las Vegas-ban.
Palánki Gabriella
Palánki Gabriella gyógypedagógusként kezdte pályafutását, majd több sminkiskola elvégzése után sminkesként kezdett dolgozni. A saját márka ötlete akkor kezdett körvonalazódni, amikor megtapasztalta, hogy mennyire bíznak benne, az általa összeállított terméklistákban. Így született meg a KAP, vagyis a Kell A Púder. Közel 2 éves munka előzte meg az első termék 2014 tavaszi megérkezését. Az online értékesítést hamar követte egy showroom, ahol péntekenként Púder Pénteket tartott. Itt bárki kipróbálhatta, tesztelhette a termékeket Gabi segítségével. 2018 októberében pedig az első üzlet is megnyitott, ahol azóta minden nap Púder Péntek. Gabinak nagyon fontos a környezet- és állatvédelem, és ennek fontosságát a márkájával is hangsúlyozza. A termékeket nem tesztelik állatokon, vannak vegán termékek, illetve több terméknél bevezették az utántöltés lehetőségét.
Tomán Szabina
Tomán Szabina arcát sokan ismerhetik, hiszen élvonalbeli divatmodellként számtalan kampány és címlap sztárja volt. Tizenöt év után, gyermeke születését követően talált rá igazi élethivatására: 2015-től saját márkás fehérjediétás termékek forgalmazója és az ehhez kapcsolódó életmódprogram megalkotója. A Toman Diet éhezés és izomveszteség nélkül segít leadni a felesleges kilókat. Könnyedén a mindennapokba illeszthető, kiegyensúlyozott táplálkozásra biztat folyamatos szakértői támogatás keretein belül. Szabina személye kiváló példa, hogy a program napi munka, rutin, család mellett is működik. A töretlen siker ékes bizonyítékai: 26 Toman Pont országszerte, Tomán Shape alakformáló stúdiók, nemzetközileg pedig egy romániai, illetve spanyolországi központ és rengeteg izgalmas jövőbeni terv.