Ismerd meg Az év közösségimédia szereplője kategória idei jelöltjeit
A GLAMOUR Women of the Year szavazás már kezdetét vette és egészen március 1-ig szavazhatsz kedvenceidre, a hat különböző kategóriában. Ne maradj le, adj hangot véleményednek és támogasd szavazataiddal azt, aki szerinted a legjobban megérdemli.
Ezeket láttad már?
Most az év közösségimédia szereplője kategóriában jelölteket ismerheted meg egy kicsit jobban egy kisfilmnek köszönhetően. A videóban Annoni Zita, Kovács Dorottya, Sirokai Diána, Sydney van den Bosch és Weisz Fanni mutatják meg komoly és bohókás oldalukat!
Te kire szavaztál?
Annoni Zita
Fotográfus, műsorvezető, influencer. Annoni Zita közel 10 éve váltott a kamera másik oldalára, azóta szakmailag elismert, diplomás fotósként dolgozik, 2015-ben pedig StudioZ néven nyitotta meg saját stúdióját. Közösségi média felületein szívesen osztja meg fotós munkáit, valamint stílus és beauty tippjeit. Férjével, Gianni Annonival tavaly indították útjára közös Instagram oldalukat, a Made in Annonit, ahol az igazi olasz dolce vitába és utazásiakba nyerhetünk betekintést.
Kovács Dorottya
Kovács Dorottya, azaz Chloé from the Woods kétségtelenül a hazai közösségi média egyik vezéralakja. A misztikus néven blogoló influencer hosszú évek óta építi bázisát Instagramon, YouTube-on, és a blog felületén. Míg az Insta csatornáján és a blogján egy erőteljesen divatfókuszú, erőteljes vizualitású álomvilágot láthatnak a követők, addig a YouTube felületén inkább személyes, könnyed hangvételű kreatív életmód videókkal szórakoztatja a nézőit – akik már 133 000-en vannak. 2018 őszén párja, Tokár Tomi oldalán szerepelt az RTL Klub népszerszerű reality műsorában, a Nyerő Párosban. Az izgalmas kitérő ellenére továbbra is a saját tartalomgyártás, rendezés és vágás az, amiben igazán kiéli a kreativitását a fiatal YouTuber.
Sirokai Diána
Sirokai Diána 22 éves magyar plus size modell. Leginkább külföldön ismert, de az itthoni közönség is egyre inkább kezd felfigyelni rá. Fiatalabb korában rengeteg bántalmazás érte az iskolában, de ez mind csak ösztönzően hatott rá, hogy felhívja a nők és lányok figyelmét arra, hogy szeressék magukat hibáikkal együtt, és legyen kellő önbizalmuk. Instagram oldalán posztjaival magabiztosságra biztatja követőit, akik már több mint 700 000-en vannak. Diána többször is újragondolt különböző fotókampányokat, hogy megmutassa, nem a méret és a külsőségek számítanak, és egy hashtaget is elindított az Instagramon #MyFlawsAreMyPower néven, amivel szintén azt akarja üzenni, hogy amiket mi saját magunkban hibának látunk, valójában azok a legnagyobb erősségeink.
Sydney van den Bosch
Blogger, YouTuber, modell, social media influencer, Miss Earth 2014. Sydney van den Bosch 12 éves kora óta dolgozik modellként, jelenleg is több divat márka hiteles arca, nagykövete. 2014 óta aktív a social media felületein, mivel a Miss Earth Hungary cím elnyerése után rajongói megkeresések sorozata indult el a világ minden pontjáról. Kiterjedt nemzetközi kapcsolatai miatt rengeteget utazik, ezért sok hasznos utazással, divattal, szépségápolással és életmóddal kapcsolatos tapasztalatát osztja meg követőivel. Idén nyáron összekötötte életét a szerelmével így azóta a menyasszonyok legnagyobb örömére az esküvő is központi téma Sydney oldalain.
Weisz Fanni
Weisz Fanni 26 éves modell, influencer. 15 éves kora óta van jelen a modell szakmában, és jelenleg olyan márkák arca, mint az Intimissimi és az Oriflame. Fanni nyilvános szerepléseivel nagyon sokat tesz a fogyatékos emberek elfogadtatásáért, de a közösségi médiában is szeretné erre felhívni a figyelmet. Instagram oldalán szerdánként Jelszerda néven videókat posztol, amikkel segít Instagram közösségének megtanulni jelelni. A videóknak egyre nagyobb sikere van, ő maga pedig nagyon hálás követőinek a sok támogatásért, akik a Facebookon 87 ezren, az Instagramon pedig 144 ezren vannak.