Hollywood és az alkoholmárkák találkozása
Akik úgy gondolják, hogy Hollywood, a divat és az alkohol nem egészíti ki tökéletesen egymást, az vegyen példát a legújabb trendekről: egyre több szeszesitalmárka kér fel szépséges, neves és tehetséges hírességeket, hogy a kampányaikban szerepeljenek a személytelen, ám kétségtelenül mutatós modellek helyett.
Ezeket láttad már?
Alig több mint egy hónapja került az Absolut vodka luxusvonalának, az Elyxnek az élére új kreatív igazgató, máris kizökkentette a céget az eddigi kerékvágásból. Johan Lindeberg, a BLK DNM márka tervezője vette át a kommunikációs irányítást, és úgy tűnik, azonnal le is szerződtette egyik kedvencét, a rendkívül sikkes Chloé Sevigny színésznőt, hogy képviselje a luxusvodkát. Erről már korábban is beszámoltunk, de most egy újabb fotót is megosztunk a kampányból. Chloé erotikával túlfűtött maszkulin stílusa süt a fekete-fehér képekről – nem is tudnánk nála jobbat elképzelni egy ilyen különleges ital reklámozásához.
Ám, nem csak Chloé Sevigny és az Absolut az egyetlen ilyen kapcsolat, Mila Kunis a Jim Beam nagykövetének lépett elő. Ashton Kutcher roppant szexi barátnője igaz, nem hódító szerepben látható a bourbon whiskey reklámjában, de legalább ugyanannyira izgalmas a Jim Beam kampánya is, mely a több százéves múltra visszatekintő alkoholmárka legfontosabb mérföldköveit eleveníti fel.
Mila Kunis a hivatalos reklámfilm és a visszafogott, igazi amerikai életérzést sugárzó kampányfotó mellett szerepel számos kis videóban is, melyek a Kentucky állam tradícióiba és a bourbon whiskey elkészítésének fortélyaiba vezetnek be a színésznő jópofa személyén keresztül.
Teljesen Bill Murray az Elveszett jelentésből ez az egész, nem igaz?
Kattints a Jim Beam új kampányvideójára, melyben Mila Kunist számos izgalmas szettben láthatod, amint végigjárja a whiskey elmúlt 200 évét: