Ezt látnod kell! George Clooney sármos detektívet alakít a Nespresso új reklámfilmjében
George Clooney, a Nespresso ikonikus nagykövete ezúttal egy izgalmas, rejtélyekkel teli kaland főszereplője lett. A márka új reklámfilmjében Clooney egy elegáns nyomozó szerepében tűnik fel, hogy kiderítse: ki a tettes egy kávés kapszulák körüli rejtélyben. A sztár mellé olyan világhírű színésznők csatlakoztak, mint Eva Longoria, Camille Cottin és Kim Go Eun.
Ezeket láttad már?
A humorral és izgalommal teli film játékosan vonja be a nézőket: George Clooney nyomozásának részeseiként ők is találgatnak, miközben a luxuskörnyezet, a remek alakítások és a Nespresso kifinomultsága mind rabul ejti őket.
George Clooney: Egy vonat, egy rejtély, egy csésze kávé
A képzeletbeli luxusvonaton játszódó rövidfilm a Nespresso-ra jellemző eleganciával és humorral mutatja be, milyen különleges helyet foglalnak el a kávék az életünkben. A történet szerint Camille Cottin karaktere, egy előkelő örökösnő, kétségbeesve veszi észre, hogy eltűntek a féltve őrzött Nespresso kapszulái. Vajon ki lehet a tettes? A konyhafőnök, akit Eva Longoria alakít, vagy talán az asszisztense, Kim Go Eun? Szerencsére George Clooney, a nyomozó minden szálat kézben tart – és mindent megtesz, hogy megfejtse a titkot.
Sztárok a kulisszák mögött
A reklámfilmben együtt dolgozni nemcsak a képernyőn volt élmény a sztároknak, hanem a forgatás alatt is. Clooney szerint ez a projekt azért volt különleges, mert először dolgozhatott együtt régi barátjával, Eva Longoriával. „Eva és Kim tökéletes energiát hoztak a forgatásra, Camille pedig hozta a rá jellemző eleganciát, amitől a karaktere még izgalmasabbá vált” – mesélte Clooney.
Eva Longoria elárulta, hogy a forgatás legalább annyira szórakoztató volt, mint maga a reklám: „Mindig is csodáltam a Nespresso reklámjait, és örülök, hogy végre én is része lehettem ennek a különleges csapatnak. George-dzsal dolgozni igazi öröm volt, ahogy Camille-lal és Kimmel is hamar összhangba kerültünk.”
Kim Go Eun, aki most először szerepelt a Nespresso kampányában, szintén kiemelte az együttműködés energiáját: „Rengeteget nevettünk a forgatáson, és minden pillanatát élveztem ennek a kalandnak. Öröm volt ilyen remek színészekkel együtt dolgozni, és a Nespresso kreativitása lenyűgözött.”
Mikor láthatjuk George Clooney és a Nespresso új kampányát?
Az új kampány nemcsak a sztárok miatt különleges, hanem azért is, mert emlékeztet arra, mitől olyan egyedi a Nespresso élmény. Legyen szó espressóról, hosszú kávéról vagy jeges különlegességekről, a Nespresso a legkiválóbb minőséget és ízvilágot nyújtja. Az Original és Vertuo rendszerekkel készült kávék minden alkalomra tökéletesek – és minden korty egy újabb kaland ígéretét hordozza.
A reklámfilmet január 15-től vetítik, és hamarosan online, a közösségi média felületeken, valamint a Nespresso Boutique-okban is elérhető lesz. Ha te is kíváncsi vagy a kávés rejtély megoldására, ne hagyd ki George Clooney legújabb nyomozását – és persze egy csésze tökéletes Nespresso kávét!