Ezek a lélegzetelállító Penélope Cruz tiszta életelvei
Szexi, tüzes, okos, természetes. Rajong a rúzsok klasszikus, púderes illatáért, Donatella Versace bőrébe bújik egy sorozatban, szereti az egyszerű póló-farmer összeállításokat és a Lancome reklámarca. Penelopé e Cruz egyszerűen lehengerlő.
Ezeket láttad már?
Mit hozott az életedbe a Lancôme-nal való kapcsolatod?
Nagy büszkeség, hogy velük dolgozhatok, hiszen tinédzserkorom óta csodálom a márkát. Az édesanyámnak és a nagymamámnak is volt egy-két kozmetikuma tőlük, és rajongva figyeltem Alcobendas-i otthonunkból Isabella Rossellini kampányait, amiket a legendás fotór, Peter Lindbergh készített. Eszméletlen, hogy most velük dolgozom, rajongok értük. Nagyon hálás vagyok a Lancôme-nak, hogy lehetőséget kaptam arra, hogy ilyan sokáig a család tagja lehessek. Szeretnék köztük maradni, ameddig csak lehet!
Mik azok a Lancôme értékek, amiket a legszívesebben közvetítesz?
Minőség, megbízhatóság, őszinteség: ez a három legalapvetőbb érték. A Lancôme termékei közismerten a magas minőséget képviselik, mind a bőrápolásban, mind a parfümök terén. A La Vie est Belle, a Trésor illatok a legjobbak közé tartoznak a legváltozatosabb országokban a világ rendeteg táján. Ezt az eredményt nem olyan egyszerű elérni. A Lancôme-nak tiszta, őszinte az imázsa. Csak hogy egy példát mondjak: a "Szeresd az életkorod!" szlogen a Génifique kampányban. Nagyon őszinte dolog, hogy a nagyköveteik is változatos életkorral bírnak, húszévestől hatvanévesig. Így senki nincs arra kényszerítve, hogy húsznak akarjon kinézni amikor negyven éves. Ez nem egy üres szöveg, ez a márka filozófiája.
Melyik az a termék, amit imádsz?
Mindig rajongtam a rúzsok illatáért. Ezek a rúzsok tényleg rúzs illatúak, púderesek, legszívesebben megenném őket. Amikor felkenem őket, az arcom rózsaillatú. Bár az összetevők változnak, attól függően, melyik rúzsról van szó, az illat mindig ugyanaz, ezt imádom! Valahogy visszarepít a múltamba, egy nagyon kényelmes helyre, és szerintem sokan ugyanígy éreznek.
A fotózásokat nagyon szoktad élvezni...
Az egyik luxuss, ami a Lancôme-mal való munkából ered, hogy olyan fotósokkal dolgozhatok, akiket csodálok, mint Peter Lindbergh, Mario Testino, Mert Alas és Marcus Piggott. Ők igazi mesterek. Imádom a forográfiát, nagyon sokat tanulok a technikájukból, ahogy ők látják a dolgokat. Mindannyian nagyon különlegesek!
Milyen volt a legutóbbi kampányod?
Utoljára a Génifique hirdetésén dolgoztam Kate Winslet-tel. Csodálatos volt. Működik köztünk a kémia, sokat nevetünk. Csodálom Kate-et, ahogyan Julia Roberts-et is. Nem vagyok túl eredeti, ők azok a nők, akikért az egész világ rajong. Lili Collins-szal is dolgozom a Lancôme-nak, ő is varázslatos!
A szokásos kérdés: milyen szokásaid tehetnek arról, hogy ilyen fanatsztikusan nézel ki?
Van néhány nagyon tiszta elvem: nem dohányzom, mindig iszom elég vizet, aligha iszom alkoholt, nem diétázom, nem eszem keveset, ha az ételek egészségesek. Amióta bevezettem ezeket a szabályokat, sokkal jobban érzem magam, több energiám van, nőtt a mozgásigényem, boldogabb vagyok. A mozgás prioritást élvez az életemben: mindig igyekszem úgy szervezni a napjaimat, hogy beleférjen a programomba.
Milyen volt Donatella Versace-t megszemélyesíteni az American Crime Story sorozatban?
Nagyon különleges munka volt. Meglehetősen régi kapcsolatom van a Versace divatházzal és Donatella az egyik legnagyvonalúbb ember, akit ismerek. Nagy szeretetet érzek irányában. Nagyon fontos volt nekem hogy ő is és a családja is elégedettek legyenek a filmmel, amikor megnézik.
Az epizód a 90-es évekbeli Donatellát állítja a fókuszba.
Igen, így kutatni kellett, tanulmányozni őt videókon, képeken abból a korszakból. Nem imitátor akartam lenni, de a személyiségét mindenképpen hűen akartam megjeleníteni. Ryan Murphy, a sorozat rendezője nagyon inspirált, a televízió nagy varázslója. Bárkivel dolgozik, mindenki boldog lesz a közös munka során.