Epres Panni: A kiegyensúlyozottságomból semmi nem tud kirángatni
Epres Panni úgy gondolja, mindenki influenszer, aki jelen van a közösségi médiában, és nem kell ahhoz tömegeket elérni, hogy befolyásoljunk másokat. Éppen ezért mindenkit arra biztat, hogy átgondoltan és felelőséggel álljon bele ebbe a fajta szerepbe.
Ezeket láttad már?
Pontosan tudja, hogy lehetne bátrabb és szókimondóbb, Epres Panni azonban teljesen tudatosan döntött úgy, hogy a nyugalmat próbálja árasztani a közösségi média gyakran zajos és harsány világában, „és azt a pozitív hozzáállást, hogy nem álságos módon mindig azt mutatom, hogy mindig minden tökéletes és mindig minden boldog, de a kiegyensúlyozottságomból nem nagyon tud semmi kirángatni.” - mesélte nekünk a csodás modell a GLAMOUR BOOK fotózásán.
Gyors siker helyett a hosszútávú együttműködésekben hisz Epres Panni
Természetesen ennek az átgondoltságnak az is a része, milyen együttműködésekre mond igent, és miket utasít el Epres Panni. Egyáltalán nem tartaná hitelesnek például azt, ha egy-egy poszt erejéig működne együtt cégekkel, hiszen ez az idő nem elég arra, hogy tesztelhesse az adott terméket, majd meggyőződhessen arról, azokat valóban ajánlja-e.
De az is fontos, hogy önazonos legyen számára egy adott brand által képviselt termék. Volt már, hogy megkereste őt egy fantasztikus ékszermárka, és hiába profitálhatott volna belőle sokat, nem tudott rá igent mondani, hiszen nem hord ékszereket.
A szigorú szempontrendszere alapján a megkeresések 70 százalékát utasítja el egyébként, pont azért, mert vagy értékrendben, vagy önazonosságban nem érez egyezést. Ő maga pedig olyan embereket próbál követni, akiknek nem pörgeti át egy mozdulattal a képeit vagy videóit, hanem megragadja őket, legyen az szépség vagy tartalom: van hazai híresség, akit a csodás fotói miatt követ, míg Ott Anna olvasásnépszerűsítő bejegyzései inspirálják őt.
Epres Panni tippje: Ha úgy érzed, hogy egy adott influenszer posztjai nem kötnek le, és rendre azt veszed észre, hogy csak átlapozod őket, akkor valójában nem tud olyan tartalmat kínálni neked, ami valóban hozzád ad, amitől valóban több lehetsz. Ne félj szelektálni, és dönts róla te magad, kinek adod oda a figyelmed.