Gyanús dolgot szúrtak ki Bruce Willis rajongói, aggódnak a nagybeteg színészért
Két év telt el azóta, hogy Bruce Willis visszavonult, miután afáziával diagnosztizálták, később pedig tovább árnyalódott a színész betegségének kórképe. A színész frontemporális demenciával küzd, melynek egyik jellegzetes tünete a kommunikációval kapcsolatos nehézségek.
Ezeket láttad már?
Bruce Willis tehát viszavonult, és családja körében koncentrál a gyógyulásra, olyakor-olykor azonban feltűnik szerettei Instagram-oldalán, vagy épp az ő profilja frissül néhány nagyon megható családi pillanattal.
Valami nagyon nem oké Bruce Willis Instagramjával
Annak viszont, aki rendszeresen a Bruce Willis közösségi média oldalaira téved, szemet szúrhatott valami furcsa. Rendre tűnnek fel a különböző hirdetések a színész Instagram-oldalán: most például egy olyan táska, ami első pillantásra egy hatalmas ruhazsák, de valójában egy nagyon jól kihasználható úti táska.
Aki követi, milyen állapotban van a színész, az nyilván tisztában van vele, hogy jelenleg nem az utazgatás és a csomagolás tölti ki a napjait, arról nem is beszélve, hogy mosolygós-szivecskés posztokat fogalmazzon meg követőinek, illetve arra buzdítsa őket, szerezzenek be ők is a mágikus méretű darabból, amivel rengeteget spórolhatnak...
Akinek sikerült kicsit azon túl is látnia, milyen praktikus ez a bizonyos termék, az fel is tette a jogos kérdést a poszt alatti kommentszekcióban: mi történik a színész Instagramján? Mégis miért jelennek meg hirdetések rajta?
Több itt a hirdetés, mint maga Bruce Willis
- fogalmazott egyikük, aki ugyancsak furcsának találta a nem túl releváns termékelhelyezést.
A lépés - azon túl, hogy nem túl életszerű jelenleg, tekintve a színész egészségügyi állapotát - komoly etikai kérdéseket vet fel. Vajon mennyire van rendben az, hogy valaki (és most mindegy, hogy egy családtag, egy barát vagy ügynökség ötlete volt) pénzt csinál egy súlyosan beteg ember 2 milliós követőtáborából?
És persze felmerül a saját, fogyasztói szerepünk is: kritikusan kezelünk egy ilyen termékelhelyezést és magát a terméket, vagy tovább erősítjük azzal az alapból problémás rendszert, hogy leadjuk a rendelést, mindegy, milyen körülmények között találkoztunk egy hőn áhított táskával.