Beyoncé túladagolás!
Ezeket láttad már?
Új albuma jövő hét kedden jelenik meg, de a Beyoncé-láz máris a tetőfokán, Amerikában biztosan!
A szimplán 4.-re keresztelt új lemez érkezése mozgásba hozta a magazinokat, és pár nap leforgása alatt, hirtelen 5 címlapszerepléssel jelezte az egyik legsikeresebb popsztár, hogy újra a világhódító útra indul. A Billboard zenei magazin gyors egymásutánban kétszer a borítóra tette, az Essence egy nagyon kedves címlapot készített vele, a két inkább divat vonatkozású újság pedig egymást túllicitálva igyekezett hatásos képekkel beharangozni a nyár popzenei szenzációját.
A W magazin egy kicsit szigorúbb, a Dazed and Confused borítója egy kicsit retrósabb. A divatanyagokból kiderül, hogy Beyoncé számára a Givenchy A márka, hiszen szinte minden róla készült fotósorozatban, és egyébként a klipjeiben is, feltűnik egy-egy darab a márkától.
A popsztár egyébként némileg megosztotta a rajongóit az első klipes dallal, hiszen a Run The World (Girls) valóban stílusváltásnak tűnik a korábbiakhoz képest, igaz Beyoncé ezt jó előre be is ígérte. Te is várod már az új Beyoncé albumot?