Beyoncé igazi istennő a Tiffany & Co. kampányában
Beyoncé reneszánsza folytatódik: az énekesnő nemrég szerepelt a brit Vogue júliusi címlapján, majd megérkezett várva várt új albuma, a napokban pedig egy új Tiffany & Co. kampánnyal tért vissza.
Ezeket láttad már?
A Reinaissance megjelenése óta alig térünk magunkhoz a dívából áradó női energiától, de nincs megállás: Beyoncé ismét gondoskodott arról, hogy beragyogja a hétköznapjainkat. Alig egy éve már láthattuk az énekesnőt a Tiffany & Co. Love című kampányában férjével, Jay Z-vel. Az énekesnő ezúttal ismét a luxus ékszermárka arca a Lose Yourself In Love című kampányban, amely „az egyéniség, a szerelem és az egyetemes kapcsolódás ünnepléséről” szól.
„Megtiszteltetés számomra, hogy folytathatom a Tiffany and Co.-val való együttműködést, és még mélyrehatóbban felfedezhetem, milyen szépek is a kapcsolataink, amikor igazán megünnepeljük az önmagunk iránt érzett szeretet fontosságát.” – nyilatkozta a márkával való munkáról.
Beyoncé fantasztikus ékszereket visel a rövid jelenetekben, de itt nincs vége az együttműködésnek: a kampány részeként az énekesnő még több ragyogó Tiffany & Co. darabot visel majd a Summer Renaissance című nyári slágeréhez készülő filmben.
Summer Renaissance
Jól olvastad, Beyoncé és a Tiffany & Co. közösen fognak kiadni egy filmet a Summer Renaissance című dalhoz, amelynek rendezésére Mark Romanek videoklip-rendezőt kérték fel. A készülő film a Tiffany & Co. weboldalán fog debütálni októberben, és „az album egészének gondtalan, örömteli szellemét” fogja megtestesíteni.
„Megragadjuk az alkalmat, hogy egy ikon viselje a mi ikonjainkat. – nyilatkozta Alexandre Arnault, a Tiffany termékekért és kommunikációért felelős ügyvezető alelnöke a Beyoncéval való együttműködés kapcsán – Ő a legjobb. Szerintünk valóban megtestesíti a tökéletes modern nőt, ami az értékeink tökéletes képviselőjévé teszi őt.” Mi már nagyon várjuk a filmet!