Ami sok, az sok! Férfiak csókolóznak, de kit érdekel?
Ami sok, az sok! A német GQ magazinnak elege lett abból, hogy Európában újabban elszaporodtak a homofób indulatok, és médiakampányba kezdett.
Ezeket láttad már?
Mint ismeretes, idén Oroszországban olyan törvényt fogadtak el, amely alapján könnyen elítélhetnek embereket csak azért, mert homoszexuálisok. A nagy felháborodást kiváltó rendelet a jövő évi, Oroszországban rendezendő téli olimpiára is rossz fényt vet, nem beszélve arról, hogy egyre szaporodnak az országban a melegek ellen elkövetett bűncselekmények.
Szerencsére Európa más országaiban a homofóbok nem kapnak törvényi támogatást ahhoz, hogy szexuális orientációjuk miatt zaklassanak másokat, de ennek ellenére a probléma máshol sem ismeretlen - legyünk őszinték, nálunk sem. A német GQ magazin felhasználva tekintélyét, elérkezettnek látta az időt, hogy komoly médiakampányba kezdjen a homofóbia ellen. Országszerte közlekedési eszközökön, köztereken jelentetnek meg plakátokat, amelyeken csókolózó férfiakat láthat majd az utca embere.
Lesz olyan, akit nem érdekel majd különösebben, és bizonyára sokan felháborodnak majd, de a GQ magazin reményei szerint, sikerül a homofób megnyilvánulásokat kiszorítani a közéletből. A plakátokon szereplő német hírességek talán a kevésbé toleránsakat is gondolkodóba ejtik, hiszen olimpiai aranyérmes sportoló, rapper, színész, rocksztár csókolózik a GQ kampányképein. Mindegyikük heteroszexuális, de úgy gondolták, hogy örömmel vesznek részt a német stílusmagazin akciójában, hiszen ők is úgy gondolják, hogy ami sok, az sok!