A szelfizésből kihozni többet nem lehet: a Coca-Cola marketingje zseniális
A szelfizés a közösségi média legnagyobb őrülete, olyannyira, hogy ma már sajnos számos, nem egyszer halálos kimenetelű balesetet is okozott. Nem véletlenül tiltják számos helyen a szelfibotokat.
Ezeket láttad már?
A Coca-Cola azonban kísérletet tesz arra, hogy forradalmasítsa a szelfizést. Piacra dobtak ugyanis most egy olyan palackot, ami ivás közben készít szelfit a fogyasztóról. Nagyon egyszerűen működik, ha bizonyos szögben elmozdul a palack, akkor az éppen az üdítőt szürcsölő fogyasztóról készül egy fotó, amit rögtön meg is lehet osztani a legismertebb közösségi felületeken.
A cég marketingfogása lehet, hogy újabb őrületet indít majd, ha sikert arat Izraelben, ahol először vetették be a szelfiző palackot, akkor könnyen lehet, hogy a nyári fesztiválszezonban már mi is találkozhatunk vele.