A nők egyenjogúságáért küzd Beyoncé a Gucci arcaként
Beyoncé Knowles, Salma Hayek és Frida Giannini, a Gucci kreatív igazgatójának arcával egy új, világra szóló Gucci-kampányt indítottak a női egyenjogúságért, Chime For Change néven.
Ezeket láttad már?
A divatház célja olyan projekteket létrehozni, melyek anyagilag és szellemileg is támogatják a nőket szerte a világon, valamint erőt adó történetekkel tudják inspirálni őket.
"Mindig is elkötelezett voltam női egyenlőséggel kapcsolatban. A lányoknak már kiskorukban meg kell tanítani, hogy hogyan legyenek erősek és alkalmasak arra, hogy elérjenek mindent, amit akarnak - nyilatkozta Beyoncé - Rajtunk múlik, hogy megváltoztassuk a világ nőkkel kapcsolatos statisztikáit. Büszke vagyok rá, hogy benne lehetek azoknak a nőknek a társaságában, akik példát állítanak majd a következő generációk fiatal lányai elé" - fejtegette a kampány kapcsán a sztár.
A kampány igen ígéretesen indul, és reméljük sikerül elérnie a célját, erre lehet garancia, hogy olyan hírességes is csatlakoztak a kezdeményezéshez, mint Julia Roberts, Meryl Streep, Jada Pinkett Smith, Francois-Henri Pinault, Gordon és Sarah Brown és Arianna Huffington.
A Guccinak már szinte történelme van a nők támogatásával kapcsolatos mozgalmakban: 7 éves partnerkapcsolatban állnak a UNICEF-fel, akikkel a lányok oktatásának előmozdításán dolgoznak, valamint két női filmes díjat is létrehoztak. A Spotlighting Women Documentary Award és a Gucci Award for Women in Cinema segít felhívni a figyelmet női művészekre és női problémákkal foglalkozó alkotásokra.
Frida Giannini, a Gucci kreatív igazgatója szerint hatalmas segítséget jelenthet a kampány. "Most van először arra ekkora esély, hogy valamit igazán tegyünk a lányokért és a nőkért. Most jött el a változás ideje.
A Chime hangja olyan erőteljes lehet, hogy segítségével sikerül előidéznie egy olyan folyamatot, amit többet már nem lehet megállítani" - nyilatkozta reménykedve a tervező. Így legyen!