A kigyúrt Marc Jacobs ünnepli a 30 éves Diet Coke-ot

2013. február 6.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Coca-Cola kiemelten kezeli az idén már 30 éves termékét, a diétás kólát.

Évről-évre újabb neves dizájnereket kérnek fel, hogy frissítsék fel az üdítő megjelenését, és egy kampány keretében népszerűsítsék a terméket. Csak az utóbbi időkre visszaemlékezve, volt már Karl Lagerfeld és a Jean Paul Gaultier is a Diet Coke kreatívja. Most a 30. szülinapját ünneplő termék a hamarosan az ötvenéves sztárdizájnertől várja a felfrissülést. Marc Jacobs rögtön egy kis vetkőzéssel harangozta be, hogy átveszi az irányítást a kóla megjelenése felett.

A Louis Vuitton vezető tervezője elmondta, hogy egy nagyon színes, nagyon vidám kampányt álmodott meg a 30 éves üdítőnek. Az igazán popos, rajzfilmes megjelenéshez a legmegfelelőbb modell Marc Jacobs szerint Ginta Lapina lesz. Izgatottan várjuk, vajon mi sül ki az együttműködésből.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

glamour plusz ikon Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)