A kigyúrt Marc Jacobs ünnepli a 30 éves Diet Coke-ot
A Coca-Cola kiemelten kezeli az idén már 30 éves termékét, a diétás kólát.
Ezeket láttad már?
Évről-évre újabb neves dizájnereket kérnek fel, hogy frissítsék fel az üdítő megjelenését, és egy kampány keretében népszerűsítsék a terméket. Csak az utóbbi időkre visszaemlékezve, volt már Karl Lagerfeld és a Jean Paul Gaultier is a Diet Coke kreatívja. Most a 30. szülinapját ünneplő termék a hamarosan az ötvenéves sztárdizájnertől várja a felfrissülést. Marc Jacobs rögtön egy kis vetkőzéssel harangozta be, hogy átveszi az irányítást a kóla megjelenése felett.
A Louis Vuitton vezető tervezője elmondta, hogy egy nagyon színes, nagyon vidám kampányt álmodott meg a 30 éves üdítőnek. Az igazán popos, rajzfilmes megjelenéshez a legmegfelelőbb modell Marc Jacobs szerint Ginta Lapina lesz. Izgatottan várjuk, vajon mi sül ki az együttműködésből.