Lénárd Péter

Lénárd Péter

Kiemelt terület: Divattörténelem és trendelemzés, márkakommunikáció, divatmarketing

Tanulmányok: Budapesti Gazdasági Egyetem (Kommunikáció és médiatudomány)

Az életem középpontjában a kommunikáció áll, amely nemcsak a munkám, hanem a szenvedélyem is, számomra a szabadság és kreativitás megélésének terepe, amely lehetőséget ad arra, hogy a legváltozatosabb formában kapcsolódjak másokhoz. Karrierem egy kommunikációs ügynökségnél kezdtem, ahol különböző ügyfelek kommunikációját építettem, kezdve a fiatal startupoktól egészen a nemzetközileg elismert vállalatokig. A későbbiekben részt vettem kommunikációs stratégiák tervezésében, content gyártásban és PR feladatok ellátásában is, ami lehetőséget adott a szakma sokszínűségének megismerésére.

Az évek során leginkább a lifestyle és divatmárkák kommunikációjára specializálódtam, így elmélyülhettem abban, ami mindig is közel állt hozzám: a divat világában. Több éve dolgozom ruhamárka kommunikációs menedzsereként, ahol a bővülő feladatkörök révén a divatmenedzsment széles spektrumát tapasztalhattam meg.

A divat nemcsak esztétikai, de globális társadalmi és kulturális hatásokkal is bír, amelyek formálják a közízlést és trendeket. Cikkeimben ezeket a hatásokat, valamint a divatipar marketing- és PR-eszköztárának szerepét mutatom be. Mindez egy hatalmas, több milliárdos iparág részeként működik, ahol a történelmi gyökerek és a modern márkakommunikáció világa szorosan összefonódik.

Hobbim: bakelit-, és divatmagazin gyűjtés, sütés, kertészkedés







Legfrissebb cikkeim: