Élj a jelenben: a LUSH új, limitált fürdőbombája a mentális egészségért
Már kapható a LUSH üzletekben és a webshopon a limitált kiadású IRL fürdőbomba, amelyet Zoe Sugg, digitális tartalomkészítő álmodott meg. Az IRL (In Real Life, azaz `A való életben`) a szeptember 5-i Digital Detox Day-hez kapcsolódva készült.
Ezeket láttad már?
"A Digital Detox Day a mentális egészséggel foglalkozó #IAMWHOLE (társalapítója Jordan Stephens), Zoe Sugg (a Zoella alapítója) és a Lush közös összefogása. A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a social mediának a mentális egészségre tett esetleges negatív hatásaira, és hogy arra biztassa a felhasználókat, hogy egészségesebb kapcsolatot építsenek ki ezekkel a felületekkel és az elektronikus eszközeikkel." Aki követi Zoe-t tudhatja, hogy mindig nyíltan beszél a mentális egészségről és saját történetéről, így nem is választhatott volna magának jobb képviselőt ez a kezdeményezés.
Az IRL fürdőbomba eladásából származó bevételeket mentális egészségért dolgozó szervezeteknek ajánlják fel. Csatlakozz te is a pénteki Digital Detox Day-hez, szánj egy kis időt magadra és éld át a LUSH IRL fürdőbombája által nyújtott egyedülálló élményt!
A terméket keresd a LUSH üzletekben vagy itt online:
https://hu.lush.com/products/kadfurdozes-es-zuhanyozas/irl-0