A Starbucks ihlette Britney Spears új parfümjét!
Nem kell ahhoz Britney-rajongónak lenned, hogy tudd, mi az, amit szeret: a pink színt, az Instagram mémeket és természetesen a Starbucks Frappuccinót. Tengernyi fotót találhatsz az online felületein, lesifotókon, ahol egy Frappuccinnóval a kezében mászkál. Igazán megnyugtató a tudat, hogy a világon az egyik leghíresebb ember, akinek szuper a zenéje, vicces a személyisége, is pont annyira imádja a Starbucksot, mint mi.
Ezeket láttad már?
A 34 éves pop díva 20 különböző illattal rukkolt elő az elmúlt 10 évben. Idén júliusban pedig jön egy újabb csodával, amit Private Show névre keresztelt. A pézsmaillatú parfümöt a tánc és a hazaszeretet inspirálta. "A kifogyhatatlan energia inspirált, amit a fellépések alatt érzek a színpadon. Azt szerettem volna közvetíteni a rajongóim felé, hogy egy felemelő, szexi illattal még az álmaikat is könnyebb elérniük" - mondta lelkesen Britney.
Tejszínhabos kávé
Ez a Private Show mottója, és teljesen érthetó, hogy miért. Az új illattal a pop hercegnője egy kis darabot szeretett volna magából átadni, Britney rég nem nézett ki annyira jól, mint most, abszolút visszatért a régi formájához, amibe lassan 20 évvel ezelőtt beleszerettünk. Azt csinál, amit és ahogyan akar, így lett a parfümje megkoronázása is egy kis tejszínhabos kávé.
Leheletnyi maszkulin hatás
Britney Spears parfümjei soha nem a púderes illatvilágukról voltak híresek. Az előző illatok sem a túlzott édességükről ismertek, de a Private Show még ezen is túllép. A klasszikus üveg fényes, színes és abszolút modern küllemet kölcsönöz a karakteres illatnak.
Az új parfüm júliusban fog a boltokba kerülni, úgyhogy tartsátok nyitva a szemeteket!