Újabb szenvedéllyel fűtött kampány, most a Burberrytől
A Burberry legújabb sztárduója Suki Waterhouse modell és George Barnett zenész. Az angol márka új férfiillata, a Brit Rhythm parfüm reklámja méltó ellenfele a most megjelent, várva várt Dior Homme kampánynak, melyet nem más, mint Robert Pattinson és Camille Rowe szexi párosa népszerűsít.
Ezeket láttad már?
A Burberry kampány bár színvilágában, vagy inkább annak hiányában, tényleg hasonlít a Pattinsonos csodára, témájában azért elég távol áll egymástól a két reklámfilm. Kétségtelenül a Brit Rhythm is szexis és magával ragadó, de az angol These New Puritans zenekar dobosa és az egyre sikeresebb 21 éves modell, aki a zenész múzsáját játssza a kisfilmben, fiatalosabb és energetikusabb rocksztárok, mint az inkább életművészt alakító Pattinson és Rowe duó.
George Barnett hátterét, az illat nevét és a Burberry melléktevékenységeit tekintve egyáltalán nem meglepő, hogy a divatcég zenei vonalon indult el a parfüm népszerűsítésében. Három koncertet rendeznek októberben, Londonban, New Yorkban és Szingapúrban, mellyel az illat elindulását ünneplik. A nagyszabású globális kezdeményezés a Burberry eddigi legnagyobb parfümkampánya, és nagy hangsúlyt fektet az interakcióra is azáltal, hogy arra ösztönzik a rajongókat, osszák meg az élményeiket Instagramon.
A Burberry oldalán lehet feliratkozni a koncertjegyekért, majd regisztrálás után minden jelentkezőnek küldenek egy ideiglenes tetkót, melynek Brit Rhythm üvegformája és illata van. Természetesen, ingyen jegyeket is lehet ugyanitt nyerni.
A Burberry Brit Rythm illatát egy férfiaknak szánt kapszulakollekció is kísérni fogja.
Kattints a videóra, hogy te is belecsöppenj egy eget rengető koncert közepébe, illetve szemtanúja légy George Barnett és Suki Waterhouse filmbeli szenvedélyének: