Új mérföldkő a Chanel történetében: Ismerd meg az új illatot
Lily-Rose Depp a Chanel N°5 L'Eau arcaként az illat mögött megbúvó kettősséget képviseli: egyfelől ellenállhatatlanul vonzó és karakteres nő, aki ugyanakkor nagyon légies is, csakúgy, mint maga az illat. Az ikonikus parfüm most újjászületik, te pedig bepillanthatsz a kulisszák mögé a GLAMOUR-ral!
Ezeket láttad már?
Idén mérföldkőhöz érkezett a Chanel divatház, legalábbis ami a parfümjeit illeti. A világszerte ismert és több generáció óta népszerű, legendás Chanel N°5 megújult, és N°5 L'Eau formájában született újjá. Ez az új illat egy nagyon vonzó kettősséget hordoz magában: hűen őrzi a Chanel tradícióit, ugyanakkor reflektál a ma történéseire is. Titokzatos, erőteljes, mégis könnyed, tehát egyszerre több arcát is megmutatja, akár a mai nők, akiknek a legkülönfélébb élethelyzetekben kell megállniuk a helyüket. Az illat kampányarcául választott Lily-Rose Depp személye már önmagában is egy üzenet: ő, a divatház szerint, egyszerre személyesíti meg a fényt és az árnyékot, az eleganciát és az extravaganciát. Művészi és elmerengő, legyőzhetetlen és mégis sebezhető. "You know me and you don't" – hangzik a parfümhöz kapcsolt jelmondat – vagyis ismersz is engem, meg nem is. Találó, hiszen Lily épp ilyen személyiség. A tizenhét éves lány épp olyan eklektikus jelenség, mint amilyen maga a parfüm, vonzó, titokzatos, ismerős, ugyanakkor kiismerhetetlen.
A kampányfilmben kettős oldaladat mutatod meg. Melyik jellemző rád?
A film végén lévő kiismerhetetlen karakter, amelynek üzenete: "Ismersz is, meg nem is". Ezt valóban elmondhatom magamról. Már nagyon korán meg kellett tanulnom, hogy milyen a nyilvánosság előtt élni. Hamar fent voltam a közösségi média felületein is, ahol a posztjaim alapján a követőim azt hihetik, ismernek engem. Ez nem így van, én egy titokzatos és diszkrét ember vagyok.
Még abban a korban vagy, amikor az embernek szüksége van egy idősebb példaképre, akire felnézhet. Milyen érzés olyan, idősebb emberekkel találkozni, akik pedig téged találnak inspirálónak?
Ez nagyon hízelgő a számomra, de be kell, hogy valljam, nem szeretek arra gondolni, hogy mások mit gondolnak rólam, vagy hogy elég jó példakép vagyok-e. Épp az ellenkezőjét gondolom: én vagyok az, aki kivételes felnőtt emberekkel találkozhat!
Amikor a Chanel filmjének végleges verzióját láttad, mi járt a fejedben?
Soha nem gondoltam volna, hogy valaha is kapcsolatba kerülhetek a N°5 -al. Úgy nőttem fel, hogy a Chanel tényleg a legek legje. Még most is elég szürreális, hogy a részese lehetek a kampánynak.
Milyen Karl Lagerfeld?
Nagyon nagyra tartom őt, ő egy nagylelkű és szívélyes ember, de mindenekelőtt egy igazi zseni!
A múlt úgy éledt most újjá, hogy a jelenből merítet inspirációt
Aki egyszer is érezte már a Chanel illatát, az biztosan nem felejti azt el. Új köntösbe bújtatott verziójában is érezhető a tradíció, ám e köré egy olyan illatburkot vontak, amely a mára lett hangolva. "A N°5 L'eau illattal egy új fejezetet nyitunk a N°5 történetében. Ez azonban nem azt jelenti, hogy megfeledkezünk a múltról, sőt megmutatjuk, hogy a N°5 tele van élettel és képes megújulni, sőt meglepetéseket okozni" – nyilatkozta Thomas du Pré de Saint Maur, a márka fragrance & beauty részlegének egyik vezetője.
Az illat kreátora, Olivier Polge parfümőr a jelen varázsát csempészte a parfümbe egy különleges kompozícióval, amely az itt és most mellett a múlt örökségét is megidézi. A ci trom, a mandarin és a narancs frissessége a méz édes aromájával csodás összhangot alkot – ez az, ami először felkelti az érdeklődést. Aztán, mint egy fuvallat, előjönnek a virágos jegyek: rózsa, jázmin, ilang-ilang. Ezt a harmóniát teszi izgalmassá a vetiver, a cédrus, a pézsma. A N°5 még soha nem volt ennyire természetes és friss!