Új márkával és szuper programokkal köszöntötte a tavaszt a dm beauty workshop
Egy szuper beauty eseménnyel indítottuk a tavaszt. Budapest egyik legmenőbb szórakozóhelyén az Extrában rendezték meg a dm Beauty Workshopját, ahol csodás programok mellett és a legjobb szépségápolási termékek is felsorakoztak.
Ezeket láttad már?
A gigantikus szépségvilággá változtatott helyszínen több, mint 120 vendéget köszönthetett Kanyó Roland marketing és PR menedzser, illetve Hittner Krisztina PR és ügyfélszolgálati csoportvezető, ahol több hazai influenszer is tiszteletét tette. Ahogy a korábbi három alkalommal most is egy-egy különböző koncepcióra épülő szépségállomások sorakoztak fel, ahol izgalmas programok vártak.
Itt debütált a dm exkluzív férfi márkája, a SEINZ, amely többek között haj- és arcápolási termékeket, valamint tusfürdőket kínál. A márka egyedisége abban rejlik, hogy a csomagolás 97%-ban újrahasznosított műanyagokból készül, és mindemellett vegán is. Ezenkívül még tizenkét másik, a dm-ben elérhető márka formálta saját képére az Extra helyszínének egy-egy pontját: az alverde, Airwick, Biobaza, Garnier, Kneipp, L'Oréal, Nivea, Palmolive, Rexona, trend IT UP, Yope, és Veet pontokon számos meglepetéssel készültek a szervezők a vendégeknek.
Ne aggódj, ha lemaradtál, mert az elkövetkező időszakban több szépségfókuszú aktivitással is készül a drogéria. Keresd az ingyenes szépség programokat a dm Beauty Lounge pontokon, illetve az állandó sminkelést és tanácsadást az üzletekben! Emellett a pedig Nyerő tavasz nyereményjáték keretén belül egészen május 15-ig a 3000 Forint feletti sminktermék vásárlások akár Milánóba is elrepíthetik a legszerencsésebb beauty rajongót!
Keresd a részleteket és olvass még több szépségsztorit a szepsegsztorik.dm.hu oldalon.